پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
طلاب

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه استان لرستان از تحصیل بیش از یک هزار و ۲۰۰ طلبه در ۱۳ مدرسه این استان خبر داد.

حجت الاسلام سید محمد باقر موسوی، معاون آموزش حوزه علمیه استان لرستتان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با اشاره به اینکه ثبت نام از علاقمندان ورود به حوزه های علمیه از اواخر اسفند ماه سال گذشته همزمان با سراسر کشور در لرستان نیز آغاز شده است، گفت: علاقمندان ورود به حوزه علمیه در لرستان می توانند تا پایان تیرماه نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه امسال ظرفیت پذیرش د حوزه علمیه لرستان ۲۵۰ نفر اعلام شده است، افزود: کیفیت محوری در پذیرش از مولفه های مهم است و تلاش می شود علاقمندان مومن و مستعد جذب مدارس علمیه شوند.

معاون آموزش حوزه علمیه استان لرستان ادامه داد: امسال ۱۲ مدرسه علمیه در شهرهای استان لرستان آماده پذیرش علاقمندان و جوانان ورود به حوزه علمیه هستند.

حجت الاسلام موسوی خاطر نشان کرد: تبلیغ چهره به چهره، رایزنی با نهادهای دینی فرهنگی از جمله سپاه، بسیج، آموزش و پرورش، صدا و سیما، تبلیغات اسلامی و همچنین تبلیغ ائمه جمعه در تریبون های نماز جمعه و تبلیغ روحانیون و مبلغان در مساجد شهری و روستایی از مهمترین اقدامات تبلیغی برای پذیرش حداکثری جوانان علاقمند به حوزه علمیه لرستان است.

وی در پایان از تحصیل بیش از ی هزار و ۲۰۰ طلبه در لرستان خبر داد و گفت: این تعداد طلبه در ۱۳ مدرسه علمیه لرستان مشغول فراگیری علوم حوزوی هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha