شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
صادق خلیلیان

حوزه/ استاندار خوزستان، از برگزاری کنگره ملی ۲۳ هزار شهید استان خوزستان در سال آینده خبرداد و گفت: هم‌اکنون کمیته‌های مربوطه تشکیل شده و بحمدالله برنامه‌ریزی‌های لازم در حال انجام است.

صادق خلیلیان، استاندار خوزستان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، از برگزاری کنگره ملی ۲۳ هزار شهید استان خوزستان خبرداد و اظهارداشت: "خوزستان" استان ویژه‌ای بوده و نقش بزرگی در عرصه‌های مختلف و برهه‌های حساس تاریخ ایران اسلامی داشته و شهدای بزرگی را تقدیم راه انقلاب کرده است.

وی با بیان اینکه شهدای خوزستان حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند، گفت: خون با برکت این شهدای والامقام بود که موجب حفظ استقلال، تمامیت عرضی و استحکام نظام اسلامی شد و کشور را در مسیر سازندگی و توسعه کشور قرار داد.

خلیلیان، با تأکید بر اینکه پیروی از سیره شهدا باید در امور کشور به منصه ظهور رسد، تصریح کرد: "خوزستان" باید به نگین ایران در عرصه‌های مختلف تبدیل شود و این آرمان را می‌توانیم با تبعیت از سیره شهدا عینیت بخشیم.

استاندار خوزستان، در خصوص برگزاری کنگره ملی ۲۳ هزار شهید خوزستان، اظهارداشت: هم‌اکنون کمیته‌های مربوطه تشکیل شده و بحمدالله برنامه‌ریزی‌های لازم در حال انجام است.

وی در پایان اظهارداشت: ۲۴ کمیته، اقدامات اجرایی کنگره ملی شهدای خوزستان را بر عهده گرفته و إن‌شاءالله در تاریخ سوم خردادماه ۱۴۰۲ این کنگره برگزار می‌گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha