یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
شب قدر

حوزه/ معاون امور فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: مراسم احیای شب‌های قدر در ۱۴۹ بقعه سطح یک، دو و سه اصفهان برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام ولی‌الله روان معاون امور فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان صبح امروز در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت ایام شهادت امیرالمومنین(ع)، اظهار داشت: بهره برداری از این شب‌ها امری ضروری است که نباید از آن غافل شویم.

وی در ادامه با اشاره به برنامه شب‌های قدر در بقاع متبرکه استان اصفهان، ابراز داشت: مراسم احیای شب‌های قدر در ۱۴۹بقعه شاخص سطح یک و دو اصفهان برگزار می‌شود.

معاون امور فرهنگی اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه این مراسم در امامزادگان سطح یک از جمله امامزاده ابراهیم نرمی، مشهد اردهال، شاه میرحمزه، شاهرضا، هلال این علی، آقا علی عباس به صورت ویژه‌تر برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: مراسم شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در امامزاده ابراهیم نرمی با حضور حجت الاسلام غلامحسین عادل، معاون امور فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به اینکه برای بقاع متبرکه سطح دو نیز پیش بینی ما برگزاری مراسم شب‌های قدر در ۱۰۰ امامزاده است، تصریح کرد: توصیه ما برگزاری این مراسم در فضای باز این امامزادگان است.

حجت الاسلام روان با بیان اینکه افطاری ‌های ساده نیز در دستور کار قرار گرفته است، گفت: در صورت توانایی مالی امامزادگان، توزیع سحری نیز در امامزادگان انجام خواهد شد.

وی یادآور شد: همچنین بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته پخش زنده مراسم شب‌های قدر نیز از شبکه‌های مختلف سیما در دستور کار قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha