پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشست مدیران مرکز خدمات با مدیر عامل صندوق کارافرینی امید

حوزه/ نشست مدیران مرکز خدمات حوزه‌های علمیه و مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور به منظور تمدید تفاهم‌نامه همکاری دو مجموعه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر نعمت‌الله رضایی مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید و جمعی از مدیران این صندوق با حضور در مرکز خدمات حوزه‌های علمیه در قم با مدیران این مرکز دیدار و گفت و گو کرد.
در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام و المسلمین ملکدار مدیرکل حوزه ریاست مرکز خدمات به مسئولان صندوق کارآفرینی امید خیرمقدم گفت و ابراز امیدواری کرد این جلسه باعث افزایش همکاری دو مجموعه و ارتقای خدمات به سربازان حضرت ولی عصر (عج) شود.
آقای نیکزادیان مدیر عامل صندوق قرض‌الحسنه مرکز خدمات با اشاره به سابقه همکاری دو مجموعه گفت: همکاری مرکز خدمات و صندوق کارآفرینی از سال 95 شروع شده است و با توجه به نیازهای روز جامعه هدف مرکز و ضرورت توسعه خدمات، لازم است توسعه و ارتقا در تفاهم‌نامه همکاری دو مجموعه ایجاد شود.
وی در ادامه پیشنهادهایی را برای افزایش تعامل مرکز خدمات و صندوق و ارائه تسهیلات به جامعه هدف مرکز ارائه کرد.
حجت الاسلام و المسلمین علائیان معاون معیشت و خانواده مرکز خدمات نیز در این نشست به ماموریت مرکز خدمات در زمینه اشتغال‌ آفرینی اشاره کرد و گفت: رسالت مرکز خدمات ایجاد نقش موثر برای خانواده طلاب است تا خانواده‌ها علاوه بر فراگیری مهارتی بتوانند در اقتصاد خانواده نیز مؤثر باشند.
دکتر رضایی در این جلسه فعالیت در صندوق کارآفرینی امید و تلاش برای ایجاد اشتغال در جامعه و رفع مشکلات مردم را یک فرصت استثنایی و توفیقی الهی دانست.
مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید به مشکلات معیشتی طلاب و روحانیون اشاره کرد و تلاش برای خدمت به جامعه حوزوی و کاهش مشکلات آنان را وظیفه مسئولان و کارکنان صندوق کارآفرینی امید عنوان کرد.
وی بیان کرد: تجربه همکاری دو سازمان بسیار موفقیت‌آمیز بوده است و ما هم علاقه داریم این همکاری را ادامه دهیم و در برخی بخش‌های نیز همکاری‌ها ارتقا یابد.
پس از ارائه پیشنهادهای حاضران در جلسه و بررسی این پیشنهادها مقرر شد متن تفاهم‌نامه نهایی آماده شود و در هفته آینده این تفاهم‌نامه به امضای مدیران ارشد دو سازمان برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha