سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
شب احیا در شهرستان بویین زهرا

حوزه / امام جمعه بویین زهرا گفت: بی شک مهمترین دعا در شب‌های قدر درخواست ظهور برای فرج امام زمان (عج) از خداوند است، زیرا در این شب بسیاری از حوائج برآورده شده و خداوند توجه ویژه‌ای به درخواست‌ها و آرزوهای انسان‌ دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله رضوانی، شب گذشته در مراسم شب نوزدهم ماه مبارک رمضان که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، گفت: برخی ها به دلیل بیماری و عذر شرعی نمی توانند روزه بگیرند، اما می ‌توانند از سایر فضیلت ها و فرصت های این ماه مبارک همچون شب قدر بهره مند شوند و امیدواریم که همه ما در ماه مبارک رمضان و در شب پرفضیلت قدر مشمول عنایات خاص حق تعالی قرار بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: خداوند منان در سوره مبارکه قدر فرموده ما قرآن را در شب قدر نازل کردیم، لذا ما باید این شب را به خوبی درک کنیم؛ شبی از هزار ماه ارزشمندتر است، در شب قدر فرشتگان به فرمان پروردگارشان برای هر کاری که مقرر شده است فرود آمده و تا دم صبح که وقت صلح و سلام است دعا و عبادت می کنند و شب قدر بهترین زمان برخورداری مؤمنان از لطف الهی است.

امام جمعه بویین زهرا تصریح کرد: ماه رمضان را خداوند متعال یک ماه ویژه قرار داده و ما در این ماه عزیز شب های قدر را داریم که جزو شب های مبارک سال هستند و همچون آبی که در یک برکه است ارزشمند بوده و زمینه رشد دائمی را فراهم می آورد.

وی ادامه داد: بی شک مهمترین دعا در شب‌های قدر درخواست ظهور برای فرج امام زمان (عج) از خداوند است، زیرا در این شب بسیاری از حوائج برآورده شده و خداوند توجه ویژه‌ای به درخواست‌ها و آرزوهای انسان‌ دارد، لذا باید برای فرج «حضرت مهدی (عج)» در این شب‌ها دعای فراوان کرد.

امام جمعه بویین زهرا گفت: در شب قدر از آن چیزی که می آموزیم به بهترین شکل ممکن برای خدمت به همنوع اقدام نماییم و نباید کاری کنیم که ماه رمضان و شب قدر تمام شود و خدای ناکرده ما بی بهره بمانیم.

در شب های قدر برای ظهور امام زمان(عج) بسیار دعا کنید

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha