جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تبریز

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم گفت: سپاه در مقاطع مختلف، کشور را از خطرات بزرگ نجات داده و در کنار تامین امنیت پایدار، در سایر عرصه ها خدمات بزرگی را انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم، امروز در آستانه دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در جمع نیروهای سپاه عاشورا، اظهار کرد: این جمله رهبر کبیر انقلاب که "اگر سپاه نبود کشور نبود" بزرگترین مدال افتخار برای سپاه است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقاطع مختلف، کشور را از خطرات بزرگ نجات داده است.

وی خاطرنشان کرد: سپاه در کنار تامین امنیت پایدار برای کشور در سایر عرصه ها خدمات بزرگی را انجام داده است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم اضافه کرد: سپاه در حوزه بین الملل تاثیرگذار بوده و در خودکفایی نیروهای مسلح و نیز حراست و نگهداری از دستاوردهای انقلاب و ایجاد قدرت بازدارندگی در برابر تهدیدهای دشمن بسیار پرفروغ بوده است.

سردار اصغر عباسقلی زاده، فرمانده سپاه عاشورا نیز در این مراسم گفت: پاسداران مجاهدان فی سبیل الله هستند که یکی از مهم ترین وظایف آنان در شرایط کنونی جهاد تبیین و تلاش برای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تشکیل تاکنون بر حسب وظایف ذاتی خویش و با تبعیت از ولایت فقیه در همه عرصه های حساس و حیاتی کشور حضور موثر و فعال داشته است و تقدیم شهدای گرانقدر در تمامی این صحنه ها موید این مهم است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha