جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/مراسم اولین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در گلستان شهدااصفهان

حوزه/ مشاور ویژه رهبر معظم انقلاب در نیروهای مسلح، الگو گرفتن از شهیدان را نجات بخش ملت از جنگ ترکیبی اقتصادی و سیاسی دانست و گفت: ایران یک ملت الهی، شجاع و البته قوی است، به نحوی که اگر روزی ایرانیان نوکر آمریکا بودند، به جایی رسیده که اکنون آمریکا  از ملت ما می‌ترسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان، سردار یحیی رحیم صفوی شامگاه پنج شنبه در مراسم اولین سالگرد شهادت شهید حجازی در گلستان شهدا، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امیرالمومنین(ع) و گرامیداشت لیالی قدر، اظهار داشت: در این ایام ضروری است که جایگاه شب‌های قدر را درک کنیم و از حضرت بقیه الله(عج) بخواهیم که حال و وضع ما را بهتر کند و درهای رحمت و مغفرت را بر ما بگشاید.

مشاور و دستیار ویژه رهبر انقلاب در نیروهای مسلح افزود: از جوانان می‌خواهم تاریخ ۵۰۰ ساله اصفهان از زمان استقرار حکومت شیعی را مطالعه کنند چرا که حاوی پیام‌های متعددی است.

وی خاطر نشان کرد: خداوند اینگونه اراده فرمود که ملت ما همواره هیچ گاه بت پرست نبودند و مردم ایران، اسلام نبوی را پذیرفتند و ضمن آشنایی با معارف اهل بیت(ع)، مدال شیعه بودن را به گردن خود آویختند، البته وجود سلمان محمدی در این مسیر، بسیار برای مردم اصفهان تاثیر گذار بوده است.

سردار رحیم صفوی با اشاره به گام دوم انقلاب اظهار داشت: در گام دوم انقلاب به فضل الهی، با ایمان به اینکه حضرت مهدی(عج) صاحب این انقلاب است و با هدایت رهبری حکیم و صبور و دولت جدید از این گردنه‌ها عبور خواهیم کرد.

وی افزود: استقرار دولت کمی طول می‌کشد، ولی هم در سیاست اقتصادی و هم در سیاست خارجی جای امیدواری بسیار وجود دارد.

مشاور و دستیار ویژه رهبری با بیان اینکه ایران از نظر بنده پایتخت علی‌بن‌ابیطالب(ع) و بزرگترین حمایت کننده حضرت مهدی(عج) در زمان ظهور خواهد بود، تصریح کرد: در این لیالی قدر از شما می‌خواهم با وحدت و همدلی در وضعیت موجود تا رسیدن به وضعیت مطلوب صبوری کنید.

وی خاطر نشان کرد: به فضل الهی و با عنایت اهل بیت(ع)، فتح المبین‌هایی در عرصه داخلی و خارجی در پیش داریم و رو به پیشرفت هستیم و از همه کشورهای همسایه جلو تریم که با وحدت و انسجام و به برکت مردان کارآمد، از این مرحله عبور خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه مردم از علمای اهل عمل که صدق و صفا دارند، بهره ببرند، اظهار داشت: عاجزانه از جوانان اصفهان خواهش دارم تا قدر دو گوهر، آیت الله مظاهری و آیت الله ناصری دولت آبادی را بدانید.

سردار رحیم صفوی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های سردار حجازی، گفت: سردار حجازی قله رفیع عقلانیت برای دفاع همه جانبه از کشور و ملت و عمق بخشی تا دریای مدیترانه و دارای تفکری استراتژیک برای مقابله با دشمنان بود.

وی الگو گرفتن از شهیدان را نجات بخش ملت از جنگ ترکیبی اقتصادی و سیاسی دانست و افزود: ایران یک ملت الهی، شجاع و البته قوی است، به نحوی که اگر روزی ایرانیان نوکر آمریکا بودند، به جایی رسیده که اکنون آمریکا از ملت ما می‌ترسد.

مشاور فرمانده معظم کل قوا در پایان از مردم شهید پرور اصفهان دعوت کرد تا مانند همیشه با حضور در راهپیمایی روز قدس، باری دیگر حماسه عظیمی را خلق کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha