پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حزب الله

حوزه/ حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای انفجار تروریستی مسجد شیعیان شهر مزار شریف افغانستان را محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای انفجار تروریستی و گناه آلودی که جمعی از نمازگزاران و شهروندان بی گناه در شهر مزار شریف افغانستان را هدف قرار داد و منجر به شهادت و مجروح شدن آنها شد را محکوم کرد.

حزب الله این اقدام تروریستی را هتک حرمت ماه مبارک رمضان و خانه ای از خانه خداوند و استمرار خطرناک قربانی کردن انسان های بی گناه دانست که نشانگر وحشی گری این قاتلانی است که از تمامی ارزش های انسانی، اخلاقی و دینی خالی هستند.

حزب الله لبنان ادامه داد: اصرار گروهک وهابی تروریستی داعش در ارتکاب این کشتار های وحشیانه، می طلبد که دولت های اسلامی و مراجع دینی فعّال در محکومیت این اندیشه گمراه و محاصره آن و تعقیب این گروهک های تروریستی تحرک فوری داشته باشند تا جلوی جنایت و فساد آنها گرفته شود.

حزب الله از مقامات افغانی خواست با قاطعیت در برابر این گروهک های جنایتکار بایستند و از شهروندان حمایت کرده و برای جلوگیری از حوادث مشابه، تدابیر شدیدی بیاندیشند.

حزب الله در پایان از درگاه الهی برای شهدا طلب رحمت و برای مجروحان طلب عافیت کرد و امنیت و آرامش ملت مظلوم افغانستان را مسئلت جست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha