جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
افطاری

حوزه/ نشست و ضیافت افطاری همدلی با حضور تعدادی از دانشجویان بین‌المللی دانشگاه‌ علوم پزشکی تهران از مذاهب مختلف، به میزبانی دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، نشست و ضیافت افطاری همدلی با حضور تعدادی از دانشجویان بین‌المللی دانشگاه‌ علوم پزشکی تهران از مذاهب مختلف اسلامی، به همراه معاون و مدیر فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه، همچنین دانشجویان بین‌المللی و فعالان فرهنگی دانشگاه مذاهب اسلامی روز سه شنبه ۳۰ فروردین در یک فضای صمیمی به میزبانی دانشگاه مذاهب اسلامی برگزار شد.

این ضیافت با هدف تقویت روحیه همزیستی مسالمت‌آمیز اسلامی، آشنا نمودن مخاطبان با ظرفیت‌های دانشگاه مذاهب اسلامی، زمینه سازی جهت همکاری‌های مختلف و آشنا شدن با ظرفیت‌های مختلف میهمانان بویژه در حوزه‌ی فرهنگی و اجتماعی برگزار شد.

در این مراسم دکتر عبدالله فرهی، عضو هیئت علمی دانشگاه مذاهب اسلامی و دکتر صالح مصلح از اساتید اهل سنت دانشگاه‌های ایران و افغانستان به ایراد سخنرانی در خصوص ظرفیت‌های دانشگاه مذاهب اسلامی، همزیستی مسالمت آمیز و تقریب پرداختند.

همچنین پخش کلیپ معرفی دانشگاه، ارتباط زنده تصویری با یکی از دانش آموختگان دانشگاه از کشور پاکستان، حضور در گعده‌ها و و گفتگوی صمیمی دانشجویان با یکدیگر از برنامه‌های این ضیافت بود.

این برنامه که به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه مذاهب اسلامی از ساعت ۱۸ روز سه شنبه مصادف با ۱۷ ماه مبارک رمضان آغاز شده بود، پس از اقامه نماز وحدت، صرف افطار و شام به پایان رسید.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha