پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
هادي العامري

حوزه/رئیس ائتلاف فتح عراق، انفجار تروریستی که شیعیان شهر مزار شریف در شمال افغانستان را هدف قرار داد را به شدّت محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، هادی العامری رئیس ائتلاف فتح عراق، انفجار تروریستی که شیعیان شهر مزار شریف در شمال افغانستان را هدف قرار داد و منجر به شهادت و مجروح شدن ده ها تن شد را به شدّت محکوم کرد.

وی در بیانیه ای گفت: فاجعه کشتار دسته جمعی دیگر، ملت صلح طلب افعانستان را هدف قرار داد و دل ها را خون کرد. دشمنان خداوند و انسانیت بار دیگر با انگیزیه تکفیری و طایفه ای، اقدام به انفجار مسجد پیروان اهل بیت (علیهم السلام) در شهر مزار شریف نموده و با نقض آشکار حرمت انسان های بی گناه، نقض حرمت خانه خدا و ماه مبارک رمضان، شمار زیادی را به شهادت رسانده و مجروح کردند.

العامری تصریح کرد: این جنایت وحشیانه، تلاشی شرورانه برای کشاندن ملت افغانستان به درگیری گسترده طایفه ای است و در پشت این اقدام، آمریکا و اذناب و مزدوران که چیزی جز کشتار انسان نمی دانند، قرار دارند.

رئیس ائتلاف فتح این فاجعه را استمرار آثار اشغالگری آمریکا در این کشور و بازی با امنیت و سرنوشت ها برای سال های متعدد، دانست و آن را به شدّت محکوم کرد.

وی از دولت افغانستان خواست به مسئولیت خود در حفظ آرامش و صلح داخلی عمل کرده و حامی تمامی اقشار کشور باشد و زندگی ایمن را برای تمامی بخش های جامعه فراهم کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha