پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
شیخ قیس الخزعلی دبیرکل جنبش گردان های اهل الحق عراق

حوزه/ شیخ قیس خزعلی دبیرکل جنبش گردان های اهل الحق عراق، انفجار تروریستی مسجد شیعیان در شهر مزار شریف افغانستان را محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ قیس خزعلی دبیرکل جنبش گردان های اهل الحق عراق، انفجار تروریستی مسجد شیعیان در شهر مزار شریف افغانستان را محکوم کرد و جامعه بین الملل و سازمان ملل و سازمان های دیگر را به جلوگیری از استمرار این جنایت ها دعوت کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

همزمان با مصیبت بزرگ سالروز ضربت خوردن سرور بلیغان و سخنوران، حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) به دست شرورترین آفریده خداوند عبد الرحمن بن ملجم (لعنت الله علیه) و حامیان او، نوادگان ابن ملجم دیروز اقدام به انفجار مسجد پیروان اهل بیت نبوت و رسالت (علیهم السلام) در شهر مزار شریف در کشور افغانستان کردند که در پی آن ده ها نفر از مؤمنین روزه دار شهید و مجروح شدند.

گناه آنها این بود که پیرو خط اسلام محمدی اصیل بودند. در برابر این فاجعه بزرگ، از جامعه بین الملل، شورای امنیت، سازمان ملل متحد، سازمان های بین المللی مرتبط با حقوق بشر و تمامی آزادگان و انسان های شریف جهان می خواهیم به نقش جدّی و عملی خود در جلوگیری از اینگونه هدف گیری مستمر پیروان اهل بیت (ع) عمل کنند.

خون مومنین افغانستان باید موجب بیداری وجدان تمامی بشریت بر روی زمین شود تا در برابر اینگونه حملات تروریستی بایستند و انحراف اعتقادی این سازمان های افراطی و حامیان آن را به تمامی جهان معرفی کنند که جز منطق کشتار، ارعاب و آوارگی چیزی نمی دانند.

این خون ها برافروزنده نوری است که مردم را به تسمک به راه حق و عدالت و مساوات که اهل بیت (ع) بر آن اعتماد دارند، هدایت می کنند. این ها اصولی است که اهل بیت (ع) آن را بنا نهاده و ارکان آن را با خون پاک خود و با عقل و حکمت تثبیت کرده اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha