چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سید عمار حکیم

حوزه/ سید عمار حکیم از جامعه بین المللی خواست به مسئولیت خود در قبال هدف قرار دادن پیروان اهل بیت (علیهم السلام) در افغانستان که آخرین آن دیروز بوده است، عمل کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، سید عمار حکیم رئیس ائتلاف نیرو های ملّی عراق ازجامعه بین المللی خواست به مسئولیت خود در قبال هدف قرار دادن پیروان اهل بیت (علیهم السلام) در افغانستان که آخرین آن دیروز بوده است، عمل کند.

وی در بیانیه ای اشاره کرد: تروریسم گمراه تکفیری همچنان با سوء استفاده از سکوت بین المللی و ناتوانی دولت افغانستان در حمایت از شهروندان، استفاده کرده و به شکل شبه روزانه پیروان اهل بیت (علیهم السلام) به قتل می رساند که اخرین آن کشتار خونین شهر مزار شریف بود.

وی با تأکید بر اینکه ما بار دیگر این اقدامات کینه توزانه علیه تمامی بشریت را به شدّت محکوم می کنیم، گفت: از جامعه بین المللی می خواهیم به مسئولیت خود در قبال ملت مظلوم افغانستان عمل کرده و نسبت به این تجاوز ها و جنایت های بی توجه نباشد.

شایان ذکر است که دیروز سه انفجار در شهر مزار شریف در شمال افغانستان شیعیان را هدف قرار داد که منجر به شهادت دست کم ۲۲ تن و زخمی شدن ۳۲ نفر شد.

گروهک تروریستی داعش، مسئولیت این انفجار ها را برعهده گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha