جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مقتدی صدر

حوزه/ سید مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق در صفحه تویتر خود به انفجار تروریستی مسجد شیعیان مزار شریف و حوادث مسجد الاقصی واکنش نشان داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، سید مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق در صفحه تویتر خود به انفجار تروریستی مسجد شیعیان مزار شریف و حوادث مسجد الاقصی واکنش نشان داد.

وی در صفحه خود نوشت: صفت زشت مشترکی میان صهیونیست ها و تروریست های داعشی و کسانی که با دین اسلام معتدل دشمنی می کنند، وجود دارد. این صفت، اعلام دشمنی آشکار با حق در ماه مبارک رمضان است.

مقتدی صدر ادامه داد: صهیونیست ها، دشمنی خود را با قدس شریف اعلام کرده و داعشی ها و کسانی که از آن ها هستند دشمنی خود را با مرقد ها و مسجد های وابسته به شیعیان حضرت امیرالمومنین علی (علیه السلام) وصی نبی اکرم (صلی الله علیه و آله) اعلام می دارند و در این راه از رژیم صهیونیستی و آنچه بنی امیه از پیش انجام می دادند، تأسی می جویند. لعنت خداوند، ملائکه و تمامی مردم بر آنها باد.

وی اشاره کرد: آنها جام خشم خود را بر مسلمانان می ریزند و صهیونیست ها را در آرامش رها می سازند و به سخن یکی از سرکرده های خود که گفته بود "یهود از دیگران به اسلام نزدیک تر است، تکیه می کنند.

رهبر جریان صدر عراق تصریح کرد: نفاق کافی است. مساجد افغانستان را منفجر می کنید و برادرانتان در فلسطین اشغالی از ظلم و مهاجرت، کشتار و نژاد پرستی رنج می برند.

وی خطاب به تروریست ها، گفت: گمان نکنید که ما ضعیف هستیم، امّا ما نمی خواهیم که دشمن ما را ملامت کند. ما مثل دشمنان مرتکب اعمال تروریستی نمی شویم.

مقتدی صدر نسبت به سکوت سیاستمداران شیعه نسبت به ظلم هایی که در افغانستان، فلسطین و سوئد انجام می گیرد و کسانی که به خاطر قدرت و نفوذ با تندرو هایی که دستشان به خون این ها آغشته است، صلح می کنند، انتقاد کرد.

وی در پایان گفت: خداوندا من تا روز قیامت از این ها برائت می جویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha