پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
انفجار مهیب در بیروت

حوزه/ نوری المالکی رئیس ائتلاف دولت قانون عراق در صفحه توئیتر خود با دولت و ملت لبنان ابراز همسبتگی کرد و برای مجروحان و آسیب دیدگان طلب شفا و برای قربانیان طلب رحمت و مغفرت نمود.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، نوری المالکی رئیس ائتلاف دولت قانون عراق در صفحه توئیتر خود با دولت و ملت لبنان ابراز همسبتگی کرد و مجروحان و آسبت دیدگان طلب شفا و برای قربانیان طلب رحمت و مغفرت نمود.

وی ابراز امیدواری کرد که لبنان با حمایت و همکاری برادران از این فاجعه و مصیبت عبور کند.

همچنین هادی العامری تمامی کشور های جهان را به حمایت از لبنان دعوت کرد.

هادی العامری رئیس ائتلاف فتح عراق در بیانیه ای گفت: با غم و اندوه فراوان خبر انفجار وحشتناک که دیروز در لبنان به وقوع پیوست را دریافت کردیم و از طریق رسانه ها از میزان خسارت بزرگ وارد شده مطلع شدیم. ما خود را شریک این مصیبت ملت عزیز لبنان می دانیم، و با خانواده های قربانیان و مجروحین ابراز همدردی و اندوه می کنیم و با آنان در این مصیبت سخت اعلام همبستگی می کنیم.

العامری تمامی کشور ها و ملت های جهان را به ایستادگی در کنار لبنان و حمایت از این فاجعه بزرگ دعوت کرد و گفت: ما اطمینان داریم که ملت لبنان از این مصیبت عبور خواهد کرد.

سید عمار حکیم رئیس جریان حکمت عراق نیز در صفحه توئیتر خود نوشت: با نگرانی کامل پیامد های انفجار هایی که بیروت را لرزاند و قربانیان و ویرانی بزرگی را در محل انفجار به جای گذاشت را پیگیری می کنیم.

وی افزود: ما این مصیبت را به دولت و ملت لبنان به ویژه خانواده های قربانیان تسلیت می گوییم و از جامعه بین المللی می خواهیم در کنار لبنان بایستد و از آن حمایت کند.

مقتدی صدر رئیس جریان صدر عراق نیز نوشت: از خداوند متعال می خواهیم که بیروت را از هر بلایی حفظ کند.

همچنین رئیس جمهور، نخست وزیر، رئیس مجلس نمایندگان، وزیر امور خارجه، معاون رئیس مجلس و مسئولین دیگر عراقی با ملت و دولت لبنان ابراز همدردی کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha