پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
هیئت علمای بیروت

حوزه/ هیئت علمای بیروت اعلام کرد: ما به ملت های عربی و اسلامی، تمامی آزادگان جهان و هر کسی که دارای احساس انسانی است، ایمان داشته و داریم.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، هیئت علمای بیروت از همبستگی با ملت لبنان تشکر کرد و گفت: ما به ملت های عربی و اسلامی، تمامی آزادگان جهان و هر کسی که دارای احساس انسانی است، ایمان داشته و داریم و خیر و خوبی در میان آنها باقی است.

هیئت علما افزود: بیروتِ مقاومت، سازش و وابستگی و بازی با خون قربانیان بی گناه را نمی پذیرد. با سر و صدای برخی که به دنبال سرمایه گذاری با خون قربانیان هستند در حالی که خون این عزیزان همچنان در راه ها ریخته شده و هزاران خانه ویران شده و مصیبت دیدگان بدون سرپناه هستند، مخالف هستیم.

علمای بیروت تصریح کردند: هیئت علمای بیروت از کمک های انسانی این ملّت ها و تمامی دوستان در جهان تشکر و قدردانی می کند و آن را بیانگر وجدان زنده و ارزش های اخلاقی می داند که مقداری از درد ها و رنج های این فاجعه وحشتناک را التیام می بخشد.

هیئت علمای این همبستگی را نشان وفاداری به لبنان دانست که از مسائل بر حقّ ملت ها حمایت کرده و می کند و در این راه جانفشانی های بزرگی داشته است.

شایان ذکر است که سه شنبه شب انفجار مهیبی در بندر بیروت رخ داد که تاکنون منجر به قربانی شدن ۱۵۷ نفر و مجروح شدن ۵۰۰۰ نفر شده و شمار زیادی هنوز مفقود هستند. همچنین خسارت سنگینی به جای گذاشته و ساختمان های پیرامون خود را ویران کرده و به گفته استاندار بیروت میزان خسارت وارد شده بین ۱۰ تا ۱۵ میلیارد دلار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha