شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شیخ قیس الخزعلی دبیرکل جنبش گردان های اهل الحق عراق

حوزه/ شیخ قیس الخزعلی دبیرکل جنبش گردان های اهل الحق عراق به خانواده های قربانیان انفجار بندر بیروت تسلیت گفت و افزود: حادثه لبنان برای عراقی ها بسیار دردمند و تأسف انگیز است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ قیس الخزعلی دبیرکل جنبش گردان های اهل الحق عراق به خانواده های قربانیان انفجار بندر بیروت تسلیت گفت و افزود: حادثه لبنان برای عراقی ها بسیار دردمند و تأسف انگیز است، با توجه به اینکه حافظه ملت عراق پُر است از مصیبت های انفجارهای بزرگی که در دوره اشغالگری آمریکا و بعد از آن رخ داد.

شیخ الخزعلی در بیانیه ای گفت: با غم و اندوه فراوان خبر انفجار بزرگ بیروت که منجر به شهادت و مجروح شدن شمار زیادی از لبنانی ها و ویرانی بزرگ شد را دریافت کردیم. این حادثه لبنان برای ملت عراق که حافظه آنها پر است از مصیبت های انفجار های بزرگ که در دوره اشغالگری آمریکا و بعد از آن به وقوع پیوست و برای همه فاجعه و مصیبت به بار آورد، بسیار دردمند و غم انگیز است.

دبیرکل جنبش گردان های اهل الحق تصریح کرد: ملت عراق از ملت لبنان که در جنگ عراق علیه گروهک های تروریستی داعش و حامیان آن موضع حمایتگرانه داشتند، ابراز برادری و محبت می کنند.

وی اشاره کرد: وظیفه اخلاقی و انسانی ما و تمامی انسان های شریف سرتاسر جهان، ایجاب می کند که هر چه در توان داریم برای حمایت و کمک به ملت لبنان تقدیم کنیم تا از تأثیر این حادثه دردناک بکاهد.

شیخ الخزعلی بیان داشت: ما همزمان کاملاً اطمینان داریم که ملت لبنان این توانایی و امکانات را دارد که از این فاجعه و مصیبت عبور کند و بر آن پیروز شود، به ویژه که ملت لبنان پیشتر بر تروریسم و تجاوز صهیونیستی پیروز شده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha