سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
آیت الله سیستانی

حوزه/دفتر حضرت آیت الله سیستانی با صدور بیانیه ای در خصوص حادثه فاجعه بار بندر بیروت در لبنان، این مصیبت را به ملت لبنان تسلیت گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، دفتر حضرت آیت الله سیستانی با صدور بیانیه ای در خصوص حادثه فاجعه بار بندر بیروت در لبنان، این مصیبت را به ملت لبنان تسلیت گفت و خواستار همبستگی با این ملت شد.

متن بیانیه دفتر حضرت آیت الله سیستانی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مرجعیت عالیقدر دینی در نجف اشرف کمال غم و اندوه خود را از حادثه فاجعه باری که برای شهر عزیز بیروت در پی انفجار بزرگی که در بندر این شهر رخ داد و منجر به قربانی و مفقود شدن شمار زیادی شد و چندین برابر مجروح و آسیب دیدند و ده ها هزار نفر از شهروندان از خانه و کاشانه خود آواره شده و باعث ویرانی گسترده و خسارت سنگین شده و ضرر های بالایی به ساختمان ها و اموال عمومی وارد کرد و صحنه تأسف باری به وجود آورد که نظیر آن در دهه های اخیر کم است، ابراز می دارد.

ما صمیمانه این مصیبت را به ملت بزرگوار لبنان تسلیم می گوییم و با آنان در این مصیبت بزرگ ابراز همدردی می کنیم و از خداوند متعال می خواهیم که آنان را یاری کرده و با آنان قدرت، صبر و همبستگی عنایت فرماید تا از این مصیبت بزرگ عبور کنند. از مؤمنین گرامی و تمامی خیرخواهان جهان می خواهیم در این شرایط سخت با ملت لبنان اعلام همبستگی کرده و از تمامی راه های ممکن برای کاهش آثار این فاجعه بزرگ به آنان کمک کنند.

خداوند متعال قربانیان این حادثه را مورد رحمت واسعه خود قرار دهد و به خانواده های آنان صبر و آرامش عطا فرماید و به آسیب دیدگان شفا و عافیت عنایت کند. او مهربانترین مهربانان است.

16 ذی الحجه 1441 هجری قمری

دفتر آیت الله سیستانی – نجف اشرف

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha