جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
لبنان

حوزه/ جمعیت العمل الاسلامی بحرین اعلام کرد: ملت بحرین ضمن تسلیت، همدردی و پشتیبانی از تمام ملت لبنان در کنار آنها می ایستند و ما در جمعیت العمل الاسلامی بر حمایت و همبستگی کامل خود تاکید می نماییم.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، جنبش العمل الاسلامی بحرین طی بیانیه ای اعلام کرد با ملت عظیم و بزرگوار لبنان اعلام همبستگی و همدردی می نماییم.

در این بیانیه آمده است: "جمعیت العمل الاسلامی" تسلیت عمیق خود و همدردی صمیمانه به ملت لبنان دردمند و مقاومت شریف، به ویژه خانواده های شهدا و مجروحانی که در انفجار هولناک در بندر بیروت زخمی شده اند تقدیم می کند. 

همچنین جمعیت العمل الاسلامی بحرین به خصوص با مسولان حاکمیت لبنان و سران سه قوه استاد نبیه بری، ژنرال عون و استاد حسان دیاب و سید مقاومت جناب سید حسن نصرالله (حفظهم الله تعالی) ابراز همدردی و همبستگی می نماید.

در ادامه این بیانیه آمده است؛ ملت بحرین ضمن تسلیت، همدردی و پشتیبانی از تمام ملت لبنان در کنار آنها می ایستند، و ما در جمعیت العمل الاسلامی بر حمایت و همبستگی کامل خود تاکید نموده و برای ملت لبنان خواهان آنیم که از این فاجعه منسجم تر، با همبستگی و وحدت بیشتر که خیر لبنان و مردم آن در آن باشد به سلامت خارج شوند.

رحمت و رضوان الهی برای شهدا و آرامش برای خانواده های آنها ، و شفای فوری برای مجروحان و  سلامتی برای مفقودین ، ​​خواهانیم .خداوند با شماست و شما را رها نخواهد کرد.

جمعیت العمل الاسلامی"امل" -بحرین اشغالی

۱۵ ذی الحجه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha