جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر / دیدار رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با آیت الله اعرافی

حوزه/ آیت الله علیرضا اعرافی در پیامی به شخصیت های دینی لبنان حادثه فاجعه بار انفجار بندر بیروت را به آنان تسلیت گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه در پیام های جداگانه به آیت الله عبدالامیر قبلان رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان، شیخ عبد اللطیف دریان مفتی اهل سنت، رهبر دروزی های لبنان و پاتریارک انطاکیه و روم شرقی، فاجعه انفجار بندر بیروت را تسلیت گفت.

ترجمه متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

با کمال تأسف و تأثر خبر انفجاری که در بندر بیروت به وقوع پیوست و شمار زیادی از قربانیان، مجروحان و گمشدگان را به جای گذاشت را دریافت کردیم.

این انفجار که این ویرانی بزرگ را به جای گذاشت نمی تواند اراده ملت وفادار، عزّتمند و مقاوم لبنان را از حرکت در مسیر شجاعت و شرافت در یاری مظلومین باز دارد و بدون شک تمامی کشور ها، گروه های مقاومت و آزادگان جهان در کنار لبنان عزیز ایستاده و خواهند ایستاد و هر آنچه که در اختیار دارند را برای یاری این ملت عزیز و کاهش رنج های آسیب دیدگان و متضررین مبذول خواهند داشت.

رهبری، دولت و ملت جمهوری اسلامی ایران در تمامی سختی ها در کنار لبنان عزیز با تمامی طایفه ها و گروه های آن می ایستند و بار ها آمادگی خود را برای کمک و حمایت از لبنان در این شرایط سخت اعلام کرده اند.

ما به نوبه خود در حوزه علمیه بار دیگر این مصیبت را به خانواده های قربانیان تسلیت می گوییم و با آنان ابراز همدردی و همبستگی می کنیم و از درگاه خداوند متعال برای قربانیان طلب رحمت کرده و برای مجروحان و آسیب دیدگان طلب شفای عاجل می کنیم و از او می خواهیم که گمشدگان را به سلامت  بازگرداند. همانا او شنوا و اجابت کننده دعاست.

مدیر حوزه های علمیه ایران

علیرضا اعرافی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha