شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شیخ قیس الخزعلی دبیرکل جنبش گردان های اهل الحق عراق

حوزه/ دبیرکل جنبش گردان های اهل الحق عراق حادثه تروریستی که در منطقه المقدادیه استان دیالی عراق رخ داده را محکوم کرد و گفت: دولت مصطفی الکاظمی در قبال این حوادث از سیاست یک بام و دو هوا پیروی می کند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ قیس الخزعلی دبیرکل جنبش گردان های اهل الحق عراق، حادثه تروریستی که در منطقه المقدادیه استان دیالی عراق رخ داده را محکوم کرد و گفت: دولت مصطفی الکاظمی در قبال این حوادث از سیاست یک بام و دو هوا پیروی می کند.

وی در بیانیه ای اشاره کرد: به شدید ترین وجه حادثه تروریستی که در منطقه المقدادیه رخ داده را محکوم می کنیم و این فاجعه را به قبیله کعب تسلیت می گوییم.

دبیرکل جنبش گردان های اهل الحق با بیان اینکه نیرو های امنیتی باید به وظیفه خود در پاکسازی این منطقه و شناسایی جنایتکاران و قصاص آنها عمل کند، افزود: همچنین چشم پوشی و تجاهل بیشتر قدرت های سیاسی مدعی وطن پرستی که در حوادث معین فریاد می زنند و در حوادث دیگر لال می شوند را محکوم می کنیم؛ چراکه اقدامات تروریستی و جنایتکارانه از سوی همگی محکوم است و خون عراقی های یکسان است و اختلافی در آن وجود ندارد.

شیخ الخزعلی همچنین سیاست یک بام و دو هوای دولت مصطفی الکاظمی در تعامل با اینگونه حوادث را محکوم کرد و بیان داشت: ملت عراق را نسبت به تلاش دشمنان برای بازگشت طایفه گری از طریق اینگونه اعمال که ممکن نیست سازمان های اطلاعاتی برخی از این کشور ها را در این خصوص تبرئه کرد، هشدار می دهیم و می گوییم که عراق از طایفه گری که توسط آمریکا، اسرائیل و برخی از کشور های حاشیه خلیج فارس از آن حمایت می شود، بسیار رنج برده است.

وی تأکید کرد: با رجوع به دستگاه قضائیه و اعتماد به سازمان امنیتی، طایفه گری هرگز بار دیگر به عراق باز نخواهد گشت.

شایان ذکر است که در روستای الخیلانیه در شمال منطقه المقدادیه، یک عملیات تروریستی انجام گرفت که منجر به قربانی شدن ۵ نفر شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha