سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
آتش سوزی در بیمارستان ابن خطیب بغداد

حوزه/ در پی حادثه آتش سوزی در بیمارستان ابن خطیب بغداد که ۲۰۰ کشته و زخمی بر جای گذاشت، گردان های حزب الله عراق خواستار برکناری دولت مصطفی الکاظمی شدند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، در پی حادثه آتش سوزی در بیمارستان ابن خطیب بغداد که ۲۰۰ کشته و زخمی بر جای گذاشت، گردان های حزب الله عراق خواستار برکناری دولت مصطفی الکاظمی شد.

این جنبش در بیانیه ای گفت: کشور ما روز به روز با سرعت بیشتر به سوی پرتگاه های فاجعه بار وارد می شود و یک بار اشغالگران موجب این فاجعه می شوند و روز دیگر مفسدان در سایه نبود قانون، پرونده خدمات را همچون شکاری قرار داده و مافیای فساد بر سر آن رقابت می کند تا انسان عراقی را در معرض رنج و گرسنگی بیشتری قرار دهند و درگیری دیگری به نبرد جنایت داعش و شیوع کرونا بیافزایند.

جنبش گردان های حزب الله ادامه داد: ما فاجعه بیمارستان ابن خطیب را به خانواده های شهدا تسلیت می گوییم و خواستار برکناری دولت الکاظمی هستیم؛ چراکه این دولت موجب افزایش مصیبت عراقی ها و تشدید فقر وگرسنگی در میان اقشار فقیر شده و آنان را زیر سلطه اشغالگران و حصار فساد قرار داده است.

وزارت بهداشت عراق اعلام کرد که مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق دستور تحقیقات فوری در خصوص مسئولین وزارت بهداشت را داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha