جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انفجار منزل الکاظمی

حوزه/ گردان های حزب الله عراق با صدور بیانیه ای، اظهارات قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملّی عراق در خصوص سوء قصد به منزل مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق را تکذیب کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، گردان های حزب الله عراق با صدور بیانیه ای، اظهارات قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملّی عراق در خصوص سوء قصد به منزل مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق را تکذیب کرد.

حزب الله با بیان اینکه مسئولین امنیتی، سیاستمداران و سفرای کشور های بزرگ می دانند که عملیات هدف قرار دادن منزل الکاظمی ساختگی است، افزود: الکاظمی به هنگام وقوع انفجار ساختگی در منزل نبود.

گردان های حزب الله، اثبات وجود الکاظمی به هنگام وقوع انفجار ساختگی از طریق دوربین ها را خواستار شد و گفت: با همان دوربین هایی که خارج را نشان می دهد، ده ثانیه قبل از انفجار را نشان دهید. همچنین فیلم لحظه برخورد موشک به داخل منزل الکاظمی را با ۶ دوربین داخلی به نمایش بگذارید.

در این بیانیه آمده است: قاسم الاعرجی مشاور امنیتی ملّی عراق بر استفاده از "سی ۴" تأکید کرده و تکنسین ها می دانند که "سی ۴" در این موشک ها استفاده نمی شود. گواهی و مدارک ساکنان مجاور منزل الکاظمی کجاست؟ تصاویر رادار های هواپیماهای آمریکایی که لحظه انفجار آسمان منطقه سبز را رصد می کردند، کجاست؟

حزب الله همچنین سؤالاتی را مطرح کرد، مبنی بر اینکه؛ نیروهای خدماتی، محافظان و مشاوران الکاظمی که مجروح شدند، کجا هستند؟ مجروحان کجا بستری شدند و آن ها که هستند؟ بقایای موشک کجاست؟

گردان های حزب الله با اشاره به اینکه افسرانی که به تحقیق در این خصوص مأمور شده بودند را آزاد کنید تا از حقایقی که به آن دست یافتند، سخن بگویند، بیان داشت: پیام های الکاظمی، حتی کودکان مردان مقاومت را نخواهد ترساند.

حزب الله با تأکید بر اینکه آنچه در انتخابات اخیر رخ داد، بزرگترین عملیات فریب و نیرنگ در تاریخ تاریخ است، افزود: حقوق شهدا و مجروحان میدان اعتراضات به تقلب در انتخابات، به هدر نخواهد رفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha