یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
گردان های حزب الله عراق

حوزه/ گردان های حزب الله عراق در پی بازداشت فرمانده ارشد حشد الشعبی، گفت: مصطفی الکاظمی دست به بحران آفرینی زده و یکی از فرماندهان حشد الشعبی را ربوده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جنبش گردان های حزب الله عراق در پی بازداشت فرمانده ارشد حشد الشعبی، گفت: مصطفی الکاظمی رئیس دولت عراق دست به بحران آفرینی زده و یکی از فرماندهان حشد الشعبی را ربوده است.

این جنبش ادامه داد: ملت عراق و نیرو های وطنی آن دیگر رویکرد خطرناک دولت الکاظمی و اقدام عامدانه آن در بحران آفرینی از طریق هدف قرار دادن فرماندهان مجاهد حشد الشعبی را نمی پذیرد.

گردان های حزب الله، حادثه ربوده شدن "قاسم مصلح" فرمانده عملیات الانبار را نشان زیاده روی مصطفی الکاظمی و برخی از فرماندهان امنیتی دانست و گفت: آنها باید از اینگونه تجاوز های خطرناک دست بردارند و شرایط فرماندهان حشد الشعبی را اجرایی کنند.

حزب الله عراق بیان داشت: ما ماهیت این اقدام شکست خورده را می دانیم و هرگز اجازه تحقق اهداف آن را نخواهیم داد و هرگز در برابر رویکرد خصمانه شخصیت هایی که تنها به فکر تحقق منافع دشمنان هستند، ساکت نمی نشینیم و باید برای جلوگیری از اینگونه تجاوز ها، همه نیرو های ملی و مردمی موضع گیری یکپارچه داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha