شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
شیخ قیس الخزعلی دبیرکل گردان های اهل الحق عراق

حوزه/ شیخ قیس الخزعلی در واکنش به سوء قصد به مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق گفت: اگر این سوء قصد واقعی باشد، ما آن را محکوم می کنیم.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، شیخ قیس الخزعلی دبیرکل گردان های اهل الحق عراق در واکنش به سوء قصد به مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق گفت: اگر این سوء قصد واقعی باشد، ما آن را محکوم می کنیم و باید در این خصوص تحقیقات انجام گیرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بعد از مشاهده تصاویر انفجاری که در مقابل منزل نخست وزیر رخ داد و ملاحظه عدم وجود قربانی در این انفجار، ما تأکید می کنیم برای اطلاع یافتن از دلیل و جزئیات این انفجار، یک تیم حرفه ای متخصص و مورد اعتماد در این خصوص تحقیق کنند.

اگر این انفجار نمایشی یا امثال آن نباشد و واقعاً به نخست وزیر سوء قصد شده، ما به صراحت این اقدام را محکوم می کنیم و باید با جدّیت در خصوص مجریان این عملیات تحقیق شود و عاملان آن مطابق قانون مجازات شوند؛ چراکه این اقدام یک روز بعد از جنایت کشتار تظاهرات کنندگان و تجاوز علیه آن ها و به آتش کشیدن چادر آنها صورت گرفت و برای به انحراف کشاندن خواسته ها بوده است.

یاد آور می شویم که ما چند روز پیش نسبت به قصد طرف های مرتبط با سازمان اطلاعات برای بمباران منطقه سبز و اتهام زنی به گروه های مقاومت هشدار دادیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha