جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمد البلداوی نماینده ائتلاف فتح عراق

حوزه/ محمد البلداوی نسبت به اتهام زنی به گروه های مقاومت و اجرای برنامه های آمریکایی و خلیجی از طریق مسئله سوء قصد به منزل مصطفی الکاظمی هشدار داد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، محمد البلداوی نماینده ائتلاف فتح نسبت به اتهام زنی به گروه های مقاومت و اجرای برنامه های آمریکایی و خلیجی از طریق مسئله سوء قصد به منزل مصطفی الکاظمی هشدار داد و گفت: اظهارات مقامات امنیتی در این خصوص، متناقض است.

وی تصریح کرد: اظهارات سخنگوی فرماندهی کل نیروهای مسلح و عملیات مشترک سخنگوی وزارت دفاع و کشور، متناقض و شک برانگیز است و این مسئله موجب تردید ملت عراق و قدرت های سیاسی می شود.

البلداوی افزود: عملیات هدف قرار دادن منزل الکاظمی، نیازمند دلیلی است که صحت آن را تأیید کند، امّا تاکنون دلایل واقعی آن بیان نشده است و تصاویری که دولت از مکان حادثه منتشر کرده، نشانگر خسارت و کنده شدن درها است، امّا در شیشه های منزل، آثار شکستگی نیست و این امری عجیب و نامعقول است.

نماینده ائتلاف فتح بیان داشت: اکثر ناظران وجود طرحی آمریکایی خلیجی با انگیزه های سیاسی در حادثه ساختگی سوء قصد به الکاظمی؛ از جمله عقب نشینی تظاهرات کنندگان و اتهام زنی به گروه های مقاومت را محتمل می دانند.

وی در پایان هشدار داد: اتهام زنی بدون دلیل، پیامد های خطرناکی خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha