جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده ولی فقیه در عراق

حوزه/ آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده ولی فقیه در عراق با صدور بیانیه ای فاجعه آتش سوزی بیمارستان امام حسین (ع) را به خانواده های قربانیان تسلیت گفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده ولی فقیه در عراق با صدور بیانیه ای فاجعه آتش سوزی بیمارستان امام حسین (ع) را به خانواده های قربانیان تسلیت گفت.

ترجمه متن بیانیه به شرح زیر است:

با کمال تأسف و اندوه خبر حادثه دردناک آتش سوزی در بیمارستان امام حسین (علیه السلام) در استان ذی قار (شهر ناصریه) که منجر به قربانی شده ده ها نفر و مجروح شدن شمار زیادی از بیماران بستری در بیمارستان شد را دریافت کردیم.

مردم مجاهد شهر ناصریه رنج و مصیبت های بسیاری را تحمل کرده و در پاکسازی سرزمین عراق از لوث وجود داعشی ها از خود رشادت نشان دادند و همچنین در مقابله با رژیم بعثی صدام، سابقه جهادی دارند.

ما این مصیبت دردناک را به ملت عراق به ویژه خانواده های قربانیان خالصانه و صادقانه تسلیت می گوییم و از درگاه الهی برای خانواده های قربانیان طلب صبر و آرامش و پاداش داریم و شفای عاجل مجروحین را مسئلت می جوییم و از خداوند متعال می خواهیم که درگذشتگان این حادثه را مورد رحمت واسعه قرار داده و در بهشت برین جای دهد.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

سید مجتبی حسینی

نماینده آیت االله العظمی سید علی خامنه ای در عراق

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha