یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
خمیر

حوزه / حجت الاسلام صالحی با اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران به فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی، تصریح کرد: پاسداران در تمامی زمینه ها به دنبال رفع دردهای مردم و دفاع از نظام اسلامی هستند.

حجت الاسلام والمسلمین شعیب صالحی، امام جمعه بندرخمیر در خطبه های امروز نماز جمعه دوم اردیبهشت، عنوان کرد : شب قدر بهترین فرصت فهم قدرت و شمولیت توحید حضرت رب العالمین بر مخلوقات است. شب قدر شب بصیرت دهی خداوند متعال بر بندگان خویش به واسطه نزول قرآن کریم است.

خطیب جمعه بندرخمیر بیان کرد تقارن شب تقدیر بندگان الهی با شب نزول قرآن شاید رمز آن باشد که سرنوشت بشر وابسته به قرآن است که اگر پیرو آن باشد سعادت و رستگاری رقم می خورد.

حجت الاسلام صالحی با اشاره به شهادت مفسر قرآن حضرت امیر المومنین علی علیه السلام، ادامه داد : استمرار پذیرش ولایت الهی در اطاعت و پیروی از ولایت معصومین علیهم السلام است.

وی با اشاره به دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دستور امام خمینی(ره) تصریح کرد : پاسدار یعنی آن فرد متعهد، مومن و در میدان که در قبال آرمان ها و منویات نظام اسلامی روحیه پاسداری و صیانت دارد.

امام جمعه بندرخمیر گفت: پاسدار در تمامی زمینه از جنگ سخت گرفته تا توسعه زیرساخت ها، سازندگی، محرومیت زدایی و موشکی و تسلیحاتی در سنگر خدمت حضور دارد.

حجت الاسلام صالحی در ادامه اظهار کرد : فریادها و مطالبات به حق از این تریبون که تریبون حاکمیت و مردم است از جانب مسئولان پاسخ داده شد و شاهد حضور مسئولین استان و مدیران کل دستگاه ها مرتبط با نیاز ها و مطالبات مردم بودیم.

خطیب جمعه بندرخمیر ادامه داد: امیدواریم آنچه در این گونه جلسات بررسی و مصوب می شود، عواید عینی برای مردم داشته باشد.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha