جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ب

حوزه/ امام جمعه بادرود با بیان اینکه سپاه پاسداران شایستگی‌ها و توانایی‌های واقعی خود را در عقب راندن نیروهای متجاوز و شکست توطئه‌های دشمن به نمایش گذاشته است، گفت: سپاه در دوران سازندگی و دفاع از حریم اهل بیت(ع) نیز مشارکتی جدی و موثر داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام علیرضا قاسمی، امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بادرود در مصلای این شهر، ضمن تسلیت شهادت امام علی(ع) اظهار داشت: عدالت ویژگی‌ بارز و برجسته مولای متقیان بود.

امام جمعه بادرود، با اشاره به دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: ۴۳ سال پیش در چنین روزی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران فرمان تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در راستای حراست و حفاظت از انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان داخلی و خارجی صادر نمودند.

وی تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را نتیجه هوشمندی و درآیت حکیمانه حضرت امام(ره) دانست و افزود: به دلیل از هم گسیختگی نهادهای نظامی و انتظامی در روزهای اول انقلاب، امام(ره) تشکیلات نظامی و مردمی در قالب سپاه را برای حفاظت از انقلاب اسلامی در برابر انواع تهاجمات و تهدیدات داخلی و خارجی ضروری دانستند.

حجت الاسلام قاسمی، با بیان اینکه سپاه پاسداران شایستگی‌ها و توانایی‌های واقعی خود را در عقب راندن نیروهای متجاوز و شکست توطئه‌های دشمن به نمایش گذاشته است، ادامه داد: سپاه در دوران سازندگی و دفاع از حریم اهل بیت(ع) نیز مشارکتی جدی و موثر داشت.

خطیب جمعه بادرود، همچنین اشاره به پنجم اردیبهشت سالروز شکست مفتضحانه و ذلت بار توطئه آمریکایی در صحرای طبس، گفت: از جمله معجزه‌های الهی، اسارت خفت بار نیروهای آمریکایی و فراموش نشدنی در میان طوفان شن در صحرای طبس بود.

حجت الاسلام قاسمی، به نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس از طرف بنیانگذار جمهوری اسلامی اشاره و تاکید کرد: وظیفه مسلمانان جهان است که در این روز با حضور در مراسم راهپیمایی و با فریاد حمایت از مظلومان و محکومیت ظالمان، به دنیای استکباری خاصه آمریکا و صهیونیسم جهانی نشان دهند که در پیشگاه ملت ایران و مسلمانان، منفورترین دولت‌ها، دولت مستکبر آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل است.

امام جمعه بادرود، با تاکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، یادآور شد: ان شاءالله هفته آینده روز جهانی قدس را با حضور آحاد مردم در سراسر کشور، خصوصا در منطقه و بخش امامزاده بادرود با شکوه و عظمت هر چه تمام‌تر برگزار خواهیم کرد.

حجت الاسلام قاسمی، با بیان اینکه با حضور در مراسم روز جهانی قدس بعد از دو سال تعطیلی، اجازه نخواهیم داد که جوانان دلاور فلسطین و مقاومت فلسطین احساس تنهایی و غربت کنند، گفت: بوق‌های تبلیغاتی غرب و رسانه‌های استکباری که همگی از آبشخور مسموم صهیونیسم جهانی سیراب می‌شوند، در صددند تا با گره زدن حمایت از فلسطین و حمایت از مظلوم به مسایل و مشکلات داخلی و با طرح شبهات مختلف، زمینه حضور مردم مسلمان و انقلابی در تظاهرات امسال را کم‌رونق نمایند و لذا لازم است تا برای خنثی نمودن توطئه‌های دشمنان حضوری چشمگیر در این مراسم داشته باشیم.

وی با اشاره به تعرض به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در هرات، اظهار کرد: پس از مدت کوتاهی از حمله تروریستی اخیر در حرم رضوی، دشمنان برنامه حساب‌شده‌ای را برای ایجاد تفرقه میان دو ملت ایران و افغانستان ایجاد نمود که الحمدلله این توطئه نیز با هوشیاری مردم دو کشور خنثی شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha