شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه کرگانرود

حوزه/ امام جمعه کرگانرود به سالروز تاسیس سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: پاسداران و نیروهای نظامی در خط مقدم و پرچمدار امنیت و مقابله با هر گونه مشکلات کشور هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از گیلان، حجت الاسلام ابراهیم فلاح، امام جمعه کرگانرود در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: افراد با تقوا چند ویژگی مهمی دارند که عبارتند از انفاق در آشکار و نهان، فرو خوردن خشم، نا حق نکردن حق، اهل عفو و گذشت و همچنین اهل تقوا کسانی هستند که گناه کردن را ظلم به خود می‌دانند و در صورت بروز گناه استغفار می‌کنند.

وی با اشاره به حمله نافرجام آمریکا در پنجم اردیبهشت و گرفتاری آنان در صحرای طبس، گفت: نقشه آمریکایی‌ها با طوفان شن که یک امداد غیبی بود، نقش بر آب شد و حضرت امام خمینی (ره) پس از این واقعه در پیام مهمی چنین اشاره کردند که "نباید بیدار شوند، آن‌هایی که توجه به معنویات ندارند و به این غیب ایمان نیاورده‌اند؟ نباید بیدار شوند؟ چه کسی این هلیکوپتر آقای کارتر را که می‌خواستند به ایران بیایند ساقط کرد؟ ما ساقط کردیم؟ شن‌ها ساقط کردند. شن‌ها مأمور خدا بودند. باد مأمور خداست. قوم عاد را باد از بین برد، این باد مأمور خداست. این شن‌ها همه مأمورند. تجربه بکنند باز".

حجت الاسلام فلاح با دعوت از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس، اظهار داشت: راهپیمایی مردم در این روز، دلگرمی برای مردم مظلوم فلسطین و همه مسلمانان که مسأله فلسطین را یک مسأله اساسی می‌دانند، می‌باشد، ضمن اینکه به نوعی ابراز قدرت در مقابل زورگویانی است که هر روز نقشه‌ای برای منطقه می‌کشند.

امام جمعه کرگانرود ضمن محکوم کردم اهانت به قرآن مجید در کشور سوئد، خاطر نشان کرد: نقشه دشمنان اسلام این است که دل‌های بیداری که در اروپا شکل گرفته و دین مبین اسلام را از جان و دلشان قبول کردند، کم رنگ جلوه نمایند.

وی به سالروز تاسیس سپاه پاسداران اشاره کرد و افزود: پاسداران و نیروهای نظامی در خط مقدم و پرچمدار امنیت و مقابله با هر گونه مشکلات کشور هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha