پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ویروس کرونا

حوزه/ مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای از فوت ۱۳ بیمار کووید۱۹ در کشور خبر داد و اعلام کرد: ۲۹ استان مرگ و میر صفر و ۱ داشته اند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای اعلام کرد:

تا کنون ۶۴ میلیون و ۲۶۶ هزار و ۸۳۷ نفر دُز اول، ۵۷ میلیون و ۴۶۱ هزار و ۱۹۴ نفر دُز دوم و ۲۶ میلیون و ۹۰۳ هزار و ۸۸۴ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۴۸ میلیون و ۶۳۱ هزار و ۹۱۵ دُز رسید.
در شبانه روز گذشته ۳۱ هزار و ۲۲۵ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.
از دیروز تا امروز ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۵۲۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۱۳۶ نفر از آنها بستری شدند.
مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۱۶ هزار و ۴۰ نفر رسید.
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۰ هزار و ۹۷۵ نفر رسید.
امروز پس از گذشت حدود ۲۶ ماه، مرگ و میر روزانه بیماران کووید۱۹ به کمتر از ۱۵ نفر رسید.
در شبانه روز گذشته در ۲۱ استان، هیچ موردی از مرگ و میر بیماران کووید۱۹ ثبت نشده و در ۸ استان، فقط یک مورد مرگ، گزارش شده است.
خوشبختانه تا کنون ۶ میلیون ۹۶۶ هزار و ۹۵۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.
یک هزار و ۴۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.
تا کنون ۵۰ میلیون و ۸۱۱ هزار و ۵۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
در حال حاضر ۲ شهرستان در وضعیت قرمز، ۴۸ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۳۲۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۷۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha