پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نرم افزار

حوزه/ نرم افزار «بازی قرآنی» برنامه‌ای سرگرم‌کننده اما آموزشی است که هم مناسب نوجوانان است و هم بزرگسالان که ترجمه و مفاهیم قرآن را به صورتی متفاوت، آسان، کاربردی، جذاب و سرگرم‌کننده یاد می دهد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، نرم افزار «بازی قرآنی» برنامه‌ای سرگرم‌کننده اما آموزشی است که هم مناسب نوجوانان است و هم بزرگسالان که ترجمه و مفاهیم قرآن را به صورتی متفاوت، آسان، کاربردی، جذاب و سرگرم‌کننده یاد می دهد.

این نرم‌افزار تولید موسسه بازی پژوهی مهر و ماه است و به منظور یادگیری آسان و لذت بخش ترجمه و مفاهیم قرآنی تولید و منتشر شده است و برای دریافت این نرم افزار رایگان به آدرس http://yun.ir/tij۷u۷ مراجعه کنید.

ویژگی‌های متمایز نرم افزار « بازی قرآنی» عبارت است از استفاده از روش های جدید آموزشی، لیگ های مختلف و رقابت بین کاربران، محیط جذاب و نشاط آور، یادگیری به صورت صوتی و تصویری، مربی داخل برنامه، طراحی ساده و کاربرپسند، امکان امتحان تعیین سطح، امکان تعیین هدف روزانه برای مطالعه، دارای محتوای طبقه بندی شده و اصولی، طراحی شده توسط کارشناسان قرآنی و ادبیات عرب و همراه با بازی‌های مختلف برای تثبیت آموزش‌ها.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمدعلی مجیدی IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۸
    1 2
    بصورت برنامه اندرویدهم وجودداره؟؟؟