یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تکریم و معارفه سرپرست مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان

حوزه/ طی مراسمی با حضور نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، سرپرست مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان، معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، آیین تکریم و معارفه سرپرست مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان با حضور جمعی از مسئولان حوزوی در محل دفتر نماینده ولی‌فقیه در خوزستان برگزار شد.

در این مراسم حجج‌اسلام و المسلمین «موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان»، «ملک‌دار، مدیر کل حوزه ریاست مرکز خدمات»، «بهرام پور، مدیر حوزه علمیه خوزستان» و جمعی از مدیران حوزوی خوزستان حضور داشتند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در بخشی از سخنان خود، خدمت به طلاب را توفیقی عظیم دانست و تصریح کرد: حوزه‌های علمیه پادگان و طلاب، سربازان امام زمان(عج) بوده چه توفیقی بالاتر از اینکه خدمت رسان آن‌ها بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، همچنین از زحمات حجت‌الاسلام کلاه‌کج در دوران مدیریت بر مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان تقدیر و بر لزوم استمرار خدمات‌رسانی به طلاب تأکید کرد.

در ادامه نیز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ملک‌دار، با بیان اینکه انتصاب "سرپرست" مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان، به‌صورت موقت و برای بازه زمانی یک الی دو ماهه خواهد بود، گفت: با توجه به انتصاب حجت‌الاسلام کلاه‌کج در جایگاه مدیریت اداره کل ارشاد خوزستان، لازم بود سرپرستی برای مرکز خدمات استان خوزستان انتخاب شود تا کارهای اداری و تعامل با مرکز خدمات قم پیش رود؛ بر این اساس حجت‌الاسلام احمدی را به‌طور موقت برای اداره مرکز خدمات حوزه علمیه استان خوزستان انتخاب کردیم.

وی افزود: این انتصاب در راستای تسریع در روند خدمات‌رسانی به طلاب صورت گرفته و إن شاءالله در بازه زمانی مشخص، مدیر مرکز خدمات خوزستان، از میان طلاب فاضل این استان انتخاب خواهد شد.

لازم به ذکر است، در این مراسم از تلاش‌های حجت الاسلام کلاه‌کج به عنوان مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان تقدیر و حجت‌الاسلام احمدی به عنوان سرپرست این مرکز معرفی شد.

گفتنی است، حجت الاسلام احمدی سوابقی همچون مدیر مرکز خدمات استان بوشهر را در کارنامه خود داشته و هم‌اکنون نیز در حوزه ریاست منابع پایدار مرکز خدمات حوزه‌های علمیه کشور مشغول به کار است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha