جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نمایشگاه قران

حوزه/ رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه در غرفه حرم مطهر زینبیه (س) مشاوره وقف با شعار «هر نفر، یک واقف» و مشاوره‌های اجتماعی و قرآنی برگزار می‌شود، گفت: برگزاری محافل انس با قرآن تا پایان نمایشگاه در این غرفه انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اصفهان، حمید بخشی رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، ظهر امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان، با اشاره به حضور اداره کل اوقاف استان در این نمایشگاه، اظهار کرد: در این دوره، دو امامزاده شاخص استان به عنوان نماینده اداره اوقاف استان در این نمایشگاه حضور دارند.

وی افزود: حرم مطهر زینبیه (س) و بقعه علامه مجلسی دو نماینده اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در هفدهمین نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان هستند.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه در غرفه مقبره علامه مجلسی در نمایشگاه، امکان وقف مصحف قرآن را داریم، گفت: بازدیدکنندگان از نمایشگاه قرآن و عترت اصفهان می‌توانند با حضور در این غرفه و اهدای ۵۰ هزار تومان نام خود را در ردیف واقفان مصحف قرآن کریم ثبت نمایند.

وی افزود: مشاوره وقف قرآن و عترت، مشاوره مذهبی و دو مسابقه تیک تاک و مسابقه قرآن نیز در غرفه مقبره علامه مجلسی برگزار می‌شود.

بخشی با بیان اینکه در غرفه حرم مطهر زینبیه (س) مشاوره وقف با شعار «هر نفر، یک واقف» و مشاوره‌های اجتماعی و قرآنی برگزار می‌شود، مطرح کرد: برگزاری محافل انس با قرآن تا پایان نمایشگاه در این غرفه انجام خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha