دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام روح الله حریزاوی

حوزه/ حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی گفت: نمایشگاه قرآن در تثبیت مفاهیم عمیق و محتوای ناب اسلامی نقش‌آفرین خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حجت‌الاسلام روح‌الله حریزاوی؛ قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی در بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم درباره این دوره از نمایشگاه قرآن بیان کرد: تا آنجایی که از نمایشگاه بازدید داشتم، حضور غرفه‌ها را بسیار پرتحرک، فعال و پر از امید و انگیزه مشاهده کردم.

وی با اشاره به استقبال خوب مردمی از این رویداد قرآنی، ادامه داد: کارهای تخصصی و عمیقی در بخش‌های مختلف همچون «مسجد جامعه‌پرداز و تمدن‌ساز»، ملموس و مشهود بود، باید از دقت‌های محتوایی و پرهیز از کارهای نمایشی که در این نمایشگاه نسبت به فعالیتهای قبلی صورت گرفته، قدردانی کنم.

قائم مقام سازمان تبلیغات افزود: اگر نمایشگاه برخلاف ذات خود که نمایشی کار کردن است، عمل کند و بیشتر به محتوا و گفتمان بپردازد، می‌تواند بسیار موثر باشد. اگر نمایشگاه جهاد تبیین را به‌عنوان راهبرد اصلی مورد توجه قرار دهد، می تواند عملکرد بهتری را به ارمغان آورد. نمایشگاه قرآن در تثبیت مفاهیم عمیق و محتوای ناب اسلامی نقش‌آفرین خواهد بود.

حریزاوی تصریح کرد: با طراحی‌هایی که توسط جوانان حوزوی و نخبه دانشگاهی شاهد هستیم، امیدوار شدیم که حرکت نویی ناظر به جهاد تبیین برداشته خواهد شد.

بیست و نهمین نمایشگاه قرآن کریم با شعار «قرآن کتاب امید و آرامش» از 27 فروردین تا 9 اردیبهشت در مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha