جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کانون استانی تهران

حوزه/ حکم فعالیت کانون علمی فرهنگی تبلیغی استان تهران توسط حجت‌الاسلام والمسلمین برزو به اعضای این کانون اعطا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، حکم مکتوب مدیر جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در زمینه فعالیت کانون استان تهران توسط حجت‌الاسلام والمسلمین برزو معاون تبلیغ و امور فرهنگی در جلسه ای حضوری به رئیس کانون استان تهران و اعضای آن اعطا شد.

پس از صدور حکم مجازی فعالیت کانون استان تهران، در جلسه حضوری که با حضور همه اعضای شورای مرکزی کانون استان تهران تشکیل شد، حجت‌الاسلام والمسلمین برزو با اشاره به ظرفیت بالای استان و الگو بودن تهران در بسیاری از فعالیت‌ها و جریانات، بر ایجاد ارتباط و تعامل با سایر نهادها و جذب طلاب تأکید کرد.

معاون تبلیغ و امور فرهنگی جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها یادآورشد: با توجه به گستردگی و بعد مسافت تهران، پراکندگی طلاب و لزوم ارتباط با ایشان، تشکیل دفاتر در مناطق مختلف تهران جهت سهولت در رفت و آمد و بهره مندی از فعالیت‌های کانون در دستور کار قرار گرفته است.

در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین برزو به پرسش‌های اعضا در زمینه‌های مختلف پاسخ داد و آمادگی مجموعه را جهت دریافت طرح و حمایت از اجرای فعالیت‌ها اعلام کرد.

تاکنون در هشت استان کرمان، اصفهان، البرز، مازندران، تهران، خراسان رضوی، شمالی و جنوبی کانون علمی فرهنگی تبلیغی تشکیل شده و طلاب و دانش آموختگان جامعة الزهرا سلام‌الله‌علیها در این کانون‌ها به فعالیت های مختلف مشغول هستند و از طریق این کانون‌ها با مجموعه ارتباط دارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha