شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
سید محمود ترابی و امام خامنه ای

حوزه/ حجت الاسلام حسینی دیباجی گفت: عمر با برکت آیت الله ترابی سید محمود ترابی، در مجاهدت علمی و فعالیت انقلابی و حمایت از امامین انقلاب سپری شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام سید محسن حسینی دیباجی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان، با صدور پیامی درگذشت آیت الله سید محمود ترابی، مؤسس مدرسه علی بن موسی الرضا(ع) قم، عضو شورای حوزه علمیه استان سمنان و امام جمعه اسبق دامغان را تسلیت گفت.

در پیام مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ.

ارتحال ملکوتی عالم وارسته معلم اخلاق و مهذب نفوس حضرت آیت الله سید محمود ترابی که بیش از نیم قرن مردم شریف دامغان و حوزه های علمیه از فیض وجود مبارک ایشان بهره بردند تسلیت باد.
عمر با برکت آن عالم عظیم الشان، در مجاهدت علمی و فعالیت انقلابی و حمایت از امامین انقلاب سپری شد و در تمامی بزنگاه‌های حساس کشور، همچون چراغی پرنور، راهنمای مسیر تبعیت و یاری از ولایت مطلقه فقیه بود.

امید است پرچم علمی و بصیرتی و دینی برافراشته شده به دست آن مرجع والامقام، توسط علما و شاگردان ممتاز ایشان همچنان در اهتزاز باشد.

اینجانب این ضایعه مولمه را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم(عج) ، مقام معظم رهبری مدظله العالی، مراجع عظام ،حوزه های علمیه، ارادتمندان و شاگردان و خصوصاً بیت مکرم تسلیت گفته و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

سید محسن حسینی دیباجی

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه استان سمنان

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha