پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
تصاویر/ شورای راهبردی حوزه های علمیه آذربایجان غربی

حوزه/ استاندار آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن روز قدس پیامی صادر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی به مناسبت فرا رسیدن روز قدس پیامی به شرح ذیل صادر کردند:

بسم الله الرحمن الرحیم

قدس قبله اول مسلمین و معراج گاه نبی مکرّم اسلام (صلی‌الله علیه و آله و سلم) در چنگال صهیونیسم غاصب به اسارت درآمده و مردم مظلوم فلسطین در زیر چکمه‌های این دژخیمان تا بن‌دندان مسلح، راه مقاومت اسلامی را به تأسی از رهنمودهای خردمندانه حضرت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) نصب‌العین خود قرار داده و اراده پولادین را به میدان‌های نبرد با سلاح‌های آتشین گسیل داشته‌اند.

گذر تاریخ نشان داده است که مستکبران و طغیان‌گران، هرگز نتوانسته اند با خشونت و درندگی، فروغ آگاهی بخش اسلام و امت اسلامی را خاموش کنند. مقاومت قهرمانانه ملت فلسطین و شجاعت حیرت‌انگیز، زن و مرد و پیر و جوان آنان، ‌در برابر صهیونیست‌های غاصب گواه زنده این مدعاست که فرجام این دشمنی نابخردانه با مظلومان، پیروزی نهایی حق بر باطل است و همان گونه که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب فرموده اند: صهیونیسم و دولت غاصب و مجعول صهیونیستی در فلسطین ، محکوم به فناست.

رژیم صهیونیستی با کمک کشورهای سلطه‌جو و در رأس آنها آمریکا، با وجود قتل عام انسان های بی شمار و سانسور و تحریف گسترده تاریخ، نتوانست آینده ای مطمئن و امیدبخش برای خود ایجاد کند و پس از نیم قرن حتی در تشکیل دولت جعلی خویش نیز ناتوان و درمانده شده است که ان‌شاءالله با اراده و عزم راسخ آزادیخواهان جهان، خورشید محو کننده و ضلال برافکن حکومت سیاهی غاصبان و مستکبران و ظالمان، با ایمان به " إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا" این رژیم جنایت پیشه و غاصب را از گیتی محو خواهد کرد.

برماست که مبارزات مردم مظلوم فلسطین و حماسه‌های جاودان شهیدان مدافع حرم را ارج نهاده و بار دیگر، با شرکت در راهپیمایی دشمن‌شکن روز جهانی قدس هم‌گام با تمامی ملت‌های بیدار، شعار سرنگونی رژیم غاصب جنایت‌پیشه را سردهیم.

مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه آذربایجان غربی نیز دوشادوش همه آحاد ملت سلحشور و انقلابی ایران اسلامی با راهپیمایی با شکوه خود، یک بار دیگر، عزم ملی خود را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و مبارزه با صهیونیسم جهانی، به نمایش می‌گذارند.

محمدصادق معتمدیان
استاندار آذربایجان‌غربی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha