پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدضیاءالدین آقاجانپور

حوزه/ رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: در دوران هشت ساله دفاع مقدس روحانیون اهل سنت و تشیع برای دفاع از کیان اسلامی مجاهدت های بسیاری از خود نشان دادند و در این راه شهدای روحانی زیادی داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدضیاءالدین آقاجانپور، امروز در یادواره شهدای روحانی رمضان استان کردستان، اظهار داشت: باید همواره در زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا کوشا باشیم، زیرا امنیت امروز ما مرهون ایثار و شهادت طلبی این عزیزان است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: اگر امروز ایران را کشوری مقتدر در سطح منطقه و حتی دنیا است آن را باید نتیجه وجود مردان بزرگی دانست که ایثار و از خودگذشتگی کردند.

حجت الاسلام و المسلمین آقاجانپور ادامه داد: هم در پیروزی انقلاب اسلامی و هم در دوران هشت ساله دفاع مقدس نقش روحانیون بر کسی پوشیده نیست تا جدایی که عالمی مانند امام راحل با پشتیبانی ملت نظام ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را سرنگون کرد.

وی افزود: یکی از ثمرات بسیار ارزنده نظام اسلامی این بود که بیگانگان را از کشور بیرون انداخت و احکام اسلام را حاکم کرد. با این وجود بعد از استقرار حکومت اسلامی، دشمنی معاندان نه تنها از بین نرفت، بلکه شدیدتر شده است و در این سال ها شاهد نهایت فشار دشمنان بر این نظام و ملت هستیم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع به نقش روحانیون در این انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: روحانیون هم در مباحث عقیدتی و سیاسی حضور داشته و دارند و هم در عمل و دفاع از مملکت و این مرز وبوم کارنامه بسیار درخشانی از خود برجای گذاشته اند.

وی خاطرنشان کرد: در دوران هشت ساله دفاع مقدس روحانیون اهل سنت و تشیع برای دفاع از کیان اسلامی مجاهدت های بسیاری از خود نشان دادند و در این راه شهدای روحانی زیادی داریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha