جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جودو

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: اعتباراتی که برای آسیب های اجتماعی هزینه می شود که پلیس، زندان و قوه قضائیه را درگیر خود کرده است اگر در حوزه ورزش و فعالیت های ورزشی هزینه شود آثار ارزشمندی در پی خواهد داشت .

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد،حجت ‌الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی، امروز در دیدار رئیس فدراسیون جودو و اعضای تیم ملی نوجوانان، در دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ جوانمردی را یکی از مهمترین رسالت‌های جامعه ورزش دانست.

وی با بیان اینکه هر چه در زمینه ورزش هزینه کنیم سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود، گفت: اعتباراتی که برای آسیب های اجتماعی هزینه می شود که پلیس، زندان و قوه قضائیه را درگیر خود کرده است اگر در حوزه ورزش و فعالیت های ورزشی هزینه شود آثار ارزشمندی در پی خواهد داشت .

امام جمعه خرم آباد، ورزش را بهترین راه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه دانست.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: با وجود همه محدودیت ها و محرومیت ها که پیش آمده است و کشور ایران پنجه در پنجه زورگویان انداخته، توانسته است موفقیت‌های خوبی را به دست بیاورد .

وی در ادامه تصریح کرد: جوانان استان لرستان بعد از پیروزی انقلاب توانسته‌اند مدال های خوبی دار صحنه های آسیایی و بین المللی کسب کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران بعد از چهل و چهار سال در برابر زورگویان نه وابسته به غرب و شرق میباشد از حقوق همه انسان های مظلوم دفاع می‌کند .

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با اشاره به اینکه جامعه سالم جامعه‌ای است که مردمان آن از جهت روحی، جسمی و ورزشی سالم و ممتاز باشند، ادامه داد: امروز ورزشکاران با حضور در میادین ورزشی و کسب مقام و رتبه باعث عزت و افتخار برای ملت می‌شوند.

وی در پایان خطاب به ورزشکاران جودوکار، گفت: شما الگو و نمونه برای هم سن و سال های خود می باشید و اخلاق و رفتار شما باید نمونه‌ای برای جوانان باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha