جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت کهیاری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در فارس گفت: یادآوری آرمان آزادی قدس یک فریضه مسلم برای همه مسلمانان است که کشور اسلامی را از غصب صهیونیست ها بیرون آورند.

حجت الاسلام والمسلمین لطف‌الله دژکام در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه در شیراز، با اشاره به روز قدس، اظهار کرد: یادآوری آرمان آزادی قدس، یک فریضه مسلم برای همه مسلمانان است که کشور اسلامی را از غصب صهیونیست‌ها بیرون آورند.

وی در ادامه با تصریح اینکه حضور در راهپیمایی روز قدس موجب عزت و سربلندی ملت ایران و در مرحله دوم کمک به آزاد سازی قدس می‌شود، گفت: امیدواریم به زودی شاهد آزادی قدس شریف خروج صهیونیست‌ها از این منطقه باشیم.

امام جمعه شیراز عنوان کرد: مسئولیت در جمهوری اسلامی حاکی از درک دقیق‌تر مسائل اجتماعی و شایسته سالاری است، به این معنا که افراد نسبت به مسائل فرهنگی، اجتماعی، ملی حساسیت بیشتری داشته باشند و لذا از این رو لازم است مسئولان در این گونه مراسم‌ها حضور بیشتری داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: آنچه از عهده مسئولان برای بهتر برگزار شدن اینگونه مراسمات بر می‌آید باید انجام دهند، چرا که وظیفه مسئول فراهم کردن زمینه برای حضور گسترده و راحت مردم در این برنامه‌های ارزشمند است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha