جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام رحمان فرج اللهی دبیر مجمع وعاظ و خطبای کرمانشاه

حوزه/ مجمع وعاظ و خطبای کرمانشاه با صدور بیانیه‌ای از مردم مظلوم فلسطین حمایت و بر لزوم حضور حداکثری در راهپیمایی روز قدس تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه از کرمانشاه، متن بیانیه مجمع وعاظ و خطبای کرمانشاه بدین شرح است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

«...إِنِ اسْتَنْصَرُوکُمْ فِی الدِّینِ فَعَلَیْکُمُ النَّصْرُ...»

از آنجا که اعتماد و تکیه بر قدرت های طاغوتی مورد مذمت خداوند در آیات متعدد قرآن قرارگرفته، اما سران مرتجع عرب با بی اعتنایی به اوامر الهی، این خواری و ذلت را برای خود در تاریخ بشر به ثبت رساندند و در قتل، غارت، آوارگی و ادامه اشغالگری شریک و سهیم خواهند بود.

دفاع از فلسطین ریشه قرآنی داشته و اقدام خدا پسندانه معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان نامگذاری گردید که چندین دهه است در منظر جهانیان و کسانی که دم از حقوق بشر . آزادی انسان ها می زنند، مردم مظلوم فلسطین را مورد ظلم، اذیت و آزار صهیونیستها قرار می‌ گیرند.

به درستی امروز تلاش اجانب و صهیونیسم، همچون زمان اشغال سرزمین بیت المقدس برای ایجاد تفرقه میان مسلمین ادامه دارد، نمونه بارز آن تاسیس دولت شام و عراق(داعش) که با تفکری صهیونیستی و دلارهای نفتی سالها آسایش و امنیت کشورهای مسلمان منطقه را نشانه گرفت و باعث جنایات باور نکردنی و قتل و غارت نوامیس مسلمان بدست مسلمان گردید.

اگر نبود تدابیر پیامبر گونه رهبری حکیم و فرزانه و ایثار و رشادت شهید قدس، سردار بی ادعا، حاج قاسم سلیمانی و جبهه مقاومت که اخلاص و شجاعت او دلهره بر دل جانیان داعشی انداخته بود، اثری از حرم اهل بیت(علیهم السلام) نمی ماند.

روز جهانی قدس از عوامل مهم و تاثیر گذار در وحدت مسلمین و حتی سایر ادیان و آزادگان عالم قرار گرفته، گرچه نظام سلطه به در اختیار داشتن رسانه و فضای مجازی نخواهد گذاشت ظلم و ستم اشغالگران در حق مردم مظلوم فلسطین به گوش جهانیان برسد.

ضمن محکومیت جنایات رژیم تروریست اسرائیل غاصب که هر لحظه به دنبال ویرانی خانه و کاشانه فلسطینیان می باشد، از تمامی آحاد ملت شجاع و همیشه در صحنه کرمانشاه، خصوصا طبقه روحانیت و طلاب مکرم، دعوت می شود تا با حضور یکپارچه در راهپیمایی آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، حمایت خود را از مردم مسلمان فلسطین و انزجار از سران استکبار جهانی اعلام نموده و نقشه دشمنان قدس را خنثی کنند.

رحمان فرج اللهی

دبیر مجمع وعاظ و خطبای کرمانشاه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha