دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
روز قدس

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین مطیعی و سید محمدرضا هاشمی با انتشار پیام مشترکی از مردم استان دعوت کردند تا در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور باشکوه و گسترده داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و سید محمدرضا هاشمی، استاندار سمنان، با انتشار پیام مشترکی از مردم استان دعوت کردند تا در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور باشکوه و گسترده داشته باشند.

متن پیام بشرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سبْحَانَ الَّذِی أَسْرَیٰ بِعَبْدِهِ لَیْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَی الْمَسْجِدِ الْأَقْصَی الَّذِی بَارَکْنَا حَوْلَهُ لِنُرِیَهُ مِنْ آیَاتِنَا ۚ إِنَّهُ هُوَ السَّمِیعُ الْبَصِیرُ (سوره اسراء، آیه ۱)

روز جهانی قدس یادگار ماندگار حضرت امام خمینی(ره)، روز رسوایی رژیم کودک کش صهیونیستی و روز بیداری ملل آزاده جهان و تبلوری از وحدت، یکپارچگی و همدلی امت اسلامی در اعلام همبستگی و حمایت از مردم رنج کشیده فلسطین است تا حمایت قاطع خود را از حقوق قانونی و به حق مردم فلسطین ابراز نموده و مخالفت علنی و استوار خود را با اشغالگری، تجاوز و جنایات ضدبشری رژیم صهیونیستی به تمام دنیا اعلام نمایند.

یوم الله جهانی قدس، روز وحشت رژیم غاصب اسرائیل است که با حمایت استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و در سکوت سازمانهای بین المللی و مدافعان دروغین حقوق بشر همچنان بر طبل جنایات خود علیه مردم ستمدیده فلسطین می کوبد و راه و رسم ننگین خود در قتل و غارت و اشغالگری را ادامه می دهد.

بی تردیدحضور آگاهانه و گسترده مردم خداجو، مومن و ولایتمدار در راهپیمایی آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان حمایت علنی و روشن از مظلومین و ستمدیدگان فلسطینی و انزجار از توطئه ها و ترفندهای رژیم صهیونیستی و محکومیت ددمنشی ها و وحشی گریهای این رژیم غاصب، علیه مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین است.

با آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه روزه داران عزیز، از مردم آگاه، متدین و انقلابی استان سمنان دعوت می شود همگام با خیل عظیم امت اسلامی در سراسر دنیا و ایران اسلامی و به منظور میثاق مجدد با آرمانهای والای انقلاب اسلامی، شهیدان گرانقدر و امام شهیدان و لبیک به ندای مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و در حمایت از حقوق از دست رفته ملت فلسطین، امسال نیز بار دیگر در راهپیمایی بزرگ روز جهانی قدس در روز جمعه 9 اردیبهشت ماه 1401 و پس از دو سال شرایط خاص و محدودیت های کرونایی، به صحنه آمده و با حضور باشکوه خود ضمن به نمایش گذاشتن جلوه های ناب همدلی، اتحاد و انسجام امت اسلامی، برگی زرین از شکوه همدلی و آزادی خواهی امت اسلام را در کارنامه سراسر افتخار خود به ثبت رسانند.

از خداوند منّان ظهور حضرت ولی عصر(عج) و آزادی قدس شریف و سربلندی و اقتدار بیش از پیش جهان اسلام را در سایه سار وحدت، همدلی و انسجام، تمنّا داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha