جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ نشست صمیمی نخبگان و استعدادهای برتر حوزه با آیت الله اعرافی

حوزه/ مجتبی رستمی کیا گفت: در دهه گذشته مسئله امور نخبگان در حوزه های علمیه بیشتر معطوف به شناسایی آنان بوده است و از این به بعد می طلبد برنامه های حمایتی مشخص و گره گشایی در این راستا تدوین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مجتبی رستمی کیا سرپرست دفتر حمایت از جامعه نخبگانی مرکز خدمات حوزه های علمیه عصر روز پنجشنبه در نشست صمیمانه نخبگان جوان و استعدادهای برتر حوزه با مدیر حوزه های علمیه گفت: اگر بخواهیم حمایت خوبی از نخبگان داشته باشیم باید به سمت فعالیت محوری و اثربخشی فعالیت های نخبگان برویم.

وی افزود: در دهه گذشته مسئله امور نخبگان در حوزه های علمیه بیشتر معطوف به شناسایی آنان بوده است و از این به بعد می طلبد برنامه های حمایتی مشخص و گره گشایی در این راستا تدوین شود.

رستمی کیا خاطرنشان کرد: مرکز خدمات حوزه های علمیه خود را خادم طلاب دانسته و در پی حمایت از نخبگان حوزوی بر اساس برنامه های مورد تأیید مدیریت حوزه می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • طلبه IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۹
    0 0
    سلام آقای نخبه طاعات قبول حق میدانیم که به شما ربطی ندارد ولی به انانی که ربط دارد بگویید که: آزمون قضاوت و آزمون وکالت مرکز مشاوران در یک روز است، لطف روز برگزاری یکی از آزمون ها رو تغییر دهند. ما طلبه ها که دستمان به جایی بند نیست.