دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
رییس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع

حوزه/ رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع گفت: کشورهایی که همواره خود را حامی دفاع از حقوق بشر می دانند چرا و به چه علت در برابر ظلم صهیونیست ها علیه ملت فلسطین سکوت پیشه کرده اند؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید ضیاءالدین آقاجانپور امروز در جمع شرکت کنندگان در راهپیمایی روز جهانی قدس در سنندج، اظهار داشت: امروز شرایط به کلی تغییر کرده به نحوی که اسرائیل و آمریکا با علم به اقتدار دفاعی و نظامی ایران، جرات هیچ گونه تعرضی به این کشور را ندارند چرا که می‌دانند ما می‌توانیم حیفا و تلاویو را با خاک یکسان کنیم.

رییس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، گفت: قدرت جبهه مقاومت امروز در جایگاهی است که هرگاه اسرائیلی‌ها به سمت فلسطین موشک پرانی می‌کنند، در کمترین زمان ممکن پاسخ این کار خود را خواهند گرفت.

وی ادامه داد: طبق فرموده پیامبر(ص)، کسی که فریاد مظلومی را در جهان بشوند و برای کمک به او نشتابد، مسلمان نیست، بنابراین پشتیبانی از قدس شریف، بر هر انسان مسلمانی واجب است و لازم به ذکر است که دفاع از مردم فلسطین نه تنها وظیفه‌ای انسانی است، بلکه امری شرعی و دینی محسوب می‌گردد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آقاجانپور با انتقاد از موضع برخی از کشورهای اسلامی در مقابل رژیم کودک کش اسرائیل، بیان کرد: متاسفانه از یک سو صهیونیست‌ها بدترین ظلم‌ها را علیه مردم فلسطین روا می‌دارند، اما در مقابل شاهد دراز کردن دست دوستی برخی از کشورهای اسلامی به سمت سران اسرائیل غاصب هستیم که این تاسف‌بار است.

وی ادامه داد: کشورهایی که همواره خود را حامی دفاع از حقوق بشر می‌دانند چرا و به چه علت در برابر ظلم صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین سکوت کرده‌اند؟

رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع، گفت: برای انزوا و نابودی اسرائیل غاصب جهان اسلام نیازمند وحدت واقعی و عملی در مقابل این کشور جعلی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین آقاجانپور با اشاره به اینکه وعده رهبری مبنی بر اینکه تا ۲۵ سال آینده اسرائیل از روی نقشه محو خواهد شد، خاطرنشان کرد: امروز به عینه شاهد محقق شدن وعده رهبر معظم انقلاب اسلامی هستیم به گونه‌ای که اسرائیلی‌ها خود را در پشت دیوارهای بنتی که خود ساخته‌اند پنهان کرده‌اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha