جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ایت الله نیازی

حوزه/ نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری گفت:مردم استان لرستان مردمی انقلابی و در صف مبارزه هستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین هاشم نیازی نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری امروز در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در خرم آباد در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه امروز مسلمانان با وحدت و همبستگی حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند، اظهار داشت: راهپیمایی روز جهانی قدس پیام جهانی ملت‌های مسلمان در حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین است.

وی با بیان اینکه با همین حضور در صحنه‌ها و راهپیمایی‌ها، ملت ایران توانست یک رژیم ۲۵۰۰ ساله را براندازد، خاطر نشان کرد: کفر جهانی و اسرائیل نیز با همین زنده نگه داشتن‌های روز قدس محو خواهد شد.

نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه با راهپیمایی روز جهانی قدس، خواب دشمنان تعبیر نخواهد شد و این راهپیمایی تمام تبلیغات سوء دشمن را شستشو خواهد داد، گفت: ان‌شاءالله روز پرشکوه انقلاب امام عصر(عج) را در مسجد الاقصی خواهیم دید.

حجت‌الاسلام والمسلمین نیازی در پایان با اشاره به اینکه مردم لرستان مردمی انقلابی و همواره در صف مبارزه با دشمن هستند، افزود: امروز حضور پرشور مردم لرستان در حمایت از مردم فلسطین، برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha