دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی، گفت: روز قدس سرآغاز ابلاغ پیام انقلاب اسلامی به دشمنان اسلام است؛ باید به آنان گفت که دیگر روزگار مظلومیت گذشت و امروز هنگامه ای است که دشمنان باید شاهد شلیک ۳۰۰۰ موشک در یک روز به سمتشان باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، ظهر امروز در نطق پیش از خطبه های نماز جمعه قم که در مصلای این شهر و در پایان راهپیمایی روز قدس برگزار شد، گفت: درود خدا بر مردمی که  نشان دادند در کنار «بکَ یا الله» هایشان «تَبَّتْ یَدَا أَبِی لَهَبٍ وَتَبَّ» است .

وی افزود: چه عبادتی بهتر از تبری جستن از رژیم غاصب و کودک کش وجود دارد؟؛ این اقلیت یهودی در طول تاریخ همواره ظلم های مختلفی را بر مردم دنیا روا داشته اند؛ آن ها حتی پیامبر خود حضرت موسی علیه السلام را هم غضبناک نموده و مورد لعن الهی قرار گرفتند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی، خاطرنشان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی مصداق بارز ظالم است و انقلاب اسلامی ایران که با شعار «هیهات مناالذله» و بر پایه فرهنگ ایثار و شهادت حسینی تشکیل شده است می تواند این جرثومه فساد را تحمل کند و در مورد مظلومیت مردم مسلمان فلسطین بی تفاوت باشد؟

وی روز قدس را هدیه ای از سوی بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران به جهان اسلام دانست و گفت: روز قدس که هدیه بزرگ امام خمینی (ره) بوده ثمرات بزرگی را برای جهان اسلام به ارمغان آورده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: صهیونیست های نژادپرست از سال ۱۹۴۸ تا زمان پیروزی انقلاب اسلامی ایران با صراحت به قتل و غارت مردم فلسطین پرداختند.

وی با اشاره به افزود: شکست دادن ارتش های عربی، جریان کمپ دیوید، به زیر سلطه کشیدن حاکمان کشورهای عربی و حتی گرفتن روحیه مقاومت و ایستادگی برخی مسلمانان در مقابل رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی از اقداماتی بود که آنان تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی انجام دادند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی، بیان داشت: با پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنی که زمانی شعار نیل تا فرات سر می داد حالا از ترس جوانان انقلابی دیوارهایی را دور مناطق خود ایجاد کرده است که تا ۲۰۰ متر در عمق زمین به کار گذاشته شده اند.

وی گفت: مردم عزیز به شما بگویم یکی از اصلی ترین مشکلات آمریکا و صهیونیست ها جبهه مقاومت است؛ آنان گمان کردند با به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی محور مقاومت از هم می پاشد؛ اما آن ها نمی دانستند که فرهنگ حسینی چیزی نیست که به این سادگی از بین برود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواب را از اشغالگران، ظالمین و مستکبرین دنیا گرفته است؛ و این درحالی است که نیروی قدس سپاه فقط بخشی از جبهه مقاومت می باشد.

وی با تأکید بر جهانی شدن جبهه مقاومت عنوان داشت: خون حاج قاسم و ابومهدی جبهه مقاومت را جهانی کرده است و دشمنان امروز از حزب الله لبنان، مقاومت یمن، مقاومت غزه و سایر مهره های تسبیح مقاومت هراس دارند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی گفت: امروز فلسطین فقط مظلوم نیست؛ بلکه مظلوم قدرتمند است و از موضع قدرت و قوت به مصاف دشمنانش می رود.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران با صراحت اعلام می دارد که بر اساس آموزه های امام خمینی (ره) و امام خامنه ای، از هر مظلومی در دنیا هرگونه دفاع مادی و معنوی که بتواند، می کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، شکست در جنگ های نیابتی را یکی از مهمترین شکست های اقلیت یهودی صهیونیست برشمرد و خاطرنشان کرد: آنان در طول تاریخ تلاش های بسیاری برای ایجاد تفرقه بین مسلمانان داشته اند اما به برکت انقلاب اسلامی این تلاش ها ناکام مانده اند.

وی گفت: امروز روحیه ای انقلابی و استکبارستیز در دنیای اسلام شکل گرفته است تا اسرائیل را از صفحه روزگار حذف نماید.

حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی بیان داشت: دشمنان اسلام به جان هم افتاده اند و هرکدام شکست ها را به گردن دیگری می اندازد.

وی ضمن تأکید بر انتفاضه های جدید افزود: این انتفاضه ها مشکلی دیگر برای دشمنان اسلام است که در نقاط مختلف دنیا در حال وقوع می باشند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: اشغالگران فلسطین باید بدانند که می بایست به سرزمین های خود بازگردند و این خاک را به مردمش تحویل دهند.

وی گفت: روز قدس سرآغاز ابلاغ پیام انقلاب اسلامی به دشمنان اسلام است؛ باید به آنان گفت که دیگر روزگار مظلومیت گذشت و امروز هنگامه ای است که دشمنان باید شاهد شلیک ۳۰۰۰ موشک در یک روز به سمتشان باشند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی با تأکید بر پاسخ دادن قاطعانه جمهوری اسلامی ایران به هرگونه تجاوز دشمنان عنوان داشت: امروز دشمنان باید بدانند که اگر کوچکترین خطایی از آنان سر بزند همانند پایگاه جاسوسی آن ها در اربیل به سرشان خواهد آمد.

وی با اشاره به تولی و تبری به عنوان دو شرط اساس ظهور ادامه داد: ما می دانیم برای رسیدن به ملت آماده ظهور باید این دو ویژگی محوری را داشته باشیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: امروز حتی در فضای سایبری هم دیده می شود که چه حرکت هایی شکل گرفته است و به چه صورت دشمنان اسلام را زمین گیر می کند.

وی افزود: به لطف الهی با پیروزی های انقلاب اسلامی ایران و تلاش های همه نیروهای جبهه مقاومت زیر لوای ولایت فقیه دشمنان دیگر جرأت خطا و تعرض به بلاد اسلامی را از دست داده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حاج صادقی، تصریح کرد: بنا به فرموده مقام معظم رهبری تنها راه مقابله با دشمنان اسلام مقاومت و پاسخ قاطع است؛ امروز یکی از راه های شکرگزاری نعمت انقلاب اسلامی، خدمت به مردم است.

وی در پایان خطاب به مسئولین کشور گفت: کارگزاران نظام و مسئولین در سطوح مختلف باید بدانند که در عرصه اقتصاد و معیشت مردم، با مبارزه با تبعیض و رانت های فسادآفرین، می توانیم بر مشکلات پیروز شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha