پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
کد خبر: 1022103
۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۴
ا

با حضور رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه شمال استان اصفهان، گردهمایی طلاب و روحانیون شهر نوش آباد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام حلاجی مفرد، شب گذشته در مراسم افطاری طلاب و روحانیون شهر نوش آباد استان اصفهان، اظهار داشت: یک روحانی، امام جماعت و مبلغ دینی با رشد دادن مردم باید گره گشای مشکلات آنها هم باشد.

وی ادامه داد: کار اصلی یک روحانی تنها نماز جماعت خواندن، سخنرانی، روضه خوانی و گفتن مسائل شرعی نیست، گرچه همه اینها افتخار است، ولی هدف باید به فکر رشد معنوی و فرهنگی مردم هم باشد.

وی، با بیان اینکه با بیرون راندن صهیونیست ها از سرزمین اشغالی فلسطین، قدس شریف نجات خواهد یافت، روز قدس را روز اتحاد امت اسلامی خواند.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه شمال استان اصفهان، به فضای خاص و غبار آلود جامعه اشاره و ابراز کرد: نباید عمامه به سرها تحت تاثیر این فضای غبار آلود که دشمنان به وجود آورده اند، قرار گیرند.

وی با بیان اینکه روحانیون و طلاب در انجام رسالت سنگینی که به عهده دارند باید افق کارشان را دقیق ترسیم نمایند، ادامه داد: روحانیون و مبلغین با گفتار و اعمالشان به تربیت جامعه و نسل جوان بپردازند.

حلاجی مفرد در پایان با قدردانی از امام جمعه نوش آباد، گفت: حجت الاسلام علوی توانسته قدم های بزرگی را در جهت رفع مشکلات و توسعه و آبادانی این شهر بردارد .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha