دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ حضور علما و روحانیون ارومیه در راهپیمایی روز قدس

حوزه/فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ لرستان گفت: نیروهای مقاومت و حزب الله در اوج آمادگی و اقتدار هستند و اگر رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند طومارش برای همیشه پیچیده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، امیر مراد خوش کنار، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ لرستان، امروز در جمع خبرنگاران در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس با اشاره به اینکه حمایت از مردم مظلوم و ستمدیده جهان به ویژه مردم فلسطین وظیفه ای شرعی و دینی است، گفت: مردم آزاده جهان امروز با مشت های گره کرده اوج انزجاز و بیزاری خود را از رژیم غاصب صهیونیسم اعلام کردند.

وی با اشاره به اینکه امروز شاهد حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس بودیم، افزود: مردم امروز با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس به دشمنان غاصب و صهیونیسم اعلام کردند مسلمانان متحد و منسجم هستند و همواره از مظلومان دفاع خواهند کرد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ لرستان با اشاره به اینکه مردم دفاع از مردم مظلوم فلسطین را یک تکلیف و وظیفه می دانند، خاطر نشان کرد: این بدعت تاریخی ۴۳ سال گذشته در حمایت از مساله فلسطین به قوت خود در بین مسلمانان باقی مانده است.

امیر خوش کنار در پایان با بیان اینکه امروز رژیم غاصب صهیونیسم از نظر نظامی در موضع ضعف است، گفت:نیروهای مقاومت و حزب الله در اوج آمادگی هستنند و اگر رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند طومارشان را برای همیشه در هم خواهند پیچید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha