یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
عباس محمدحسنی

حوزه/ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس محمدحسنی گفت: روز قدس نماد سلطه ناپذیری امت اسلامی در برابر استکبار جهانی و نماد اتحاد، انسجام و وحدت میان امت اسلامی و نه تنها ایران بلکه کل امت جهان اسلام است .

به گزارش خبرگزاری حوزه از کرج، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس محمد حسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مورد بزرگداشت روز قدس گفت: ما از امام(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران سپاسگزاریم که روز قدس را نامگذاری کردند تا ملت ایران با بلندترین صدا از ملت مظلوم فلسطین حمایت و از بیت‌المقدس به عنوان قبله اول مسلمانان دفاع کنند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: روز قدس نشان داد که همان‌گونه که رهبر انقلاب فرمودند فلسطین زنده است .

وی ادامه داد: روز قدس نماد سلطه ناپذیری امت اسلامی در برابر استکبار جهانی و نماد حمایت حقیقی و نه شعاری از ملت مظلومی است که حق آنها و سرمایه‌هایشان، توسط اشغالگران به تصرف درآمده است. روز قدس نماد اتحاد، انسجام و وحدت میان امت اسلامی، نه تنها در ایران که در سراسر جهان اسلام است .

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس محمد حسنی در پایان تصریح کرد: مسلمانان پشتیبان ملت مظلوم و حق‌طلب فلسطین هستند و امیدواریم به‌زودی این روز را با حضور در سرزمین مقدس قدس گرامی بداریم و نماز را در مسجدالاقصی به امامت رهبر معظم انقلاب اقامه کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha