پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار سلامی

حوزه/ فرمانده کل سپاه با بیان اینکه رژیم صهیونیستی شرایط را برای نابودی خود فراهم می‌کند، گفت: امروز کاخ سفید از لحاظ امنیتی توانی ندارد و یک لانه عنکبوتی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه امروز در سخنرانی راهپیمایی روز قدس تهران اظهار داشت: روز جهانی قدس میراث ماندگار حضرت امام خمینی (ره) است که در نخستین ماه‌های پیروزی انقلاب شکوهمند خود با ابتکاری اعجاز و حکمتی الهی و بالغه با نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان قدس شریف و فلسطین را از فراموش شدگی، غربت غم انگیز و مظلومیت خارج کرد.

بیشتر بخوانید:

روزی متفاوت در تاریخ سیاسی جهان اسلام | ادای تکلیف انقلابی در ۹۰۰ شهر و ۹۰ کشور

وی ادامه داد: از آن روز تا به امروز سیمای فلسطین هر روز درخشان‌تر و برجسته تر و جذاب تر در صحنه سیاسی عالم در حال حرکت است و بعد از دوران باشکوه امامت امام راحل مان بیرق حمایت از نهضت فلسطین و مبارزه با استکبار و صهیونیسم به دست رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت امام سید علی خامنه‌ای این نائب امام زمان‌مان برافراشته ماند و حرکت داده شد.

فرمانده کل سپاه گفت: از آن زمان حضرت امام خامنه‌ای رهبر انقلاب با ابتکاری در امتداد ابتکار امام خمینی (ره) با تشکیل نیروی قدس سپاه به ایجاد شاکله قدرت و امتداد انقلاب اسلامی در سایر بلاد اسلامی با هدف در تنگنا قرار دادن رژیم صهیونیستی و به اذن خداوند در آینده‌ای نزدیک به حذف این رژیم از جغرافیای سیاسی عالم اهتمام کرد.

وی افزود: ۷۴ سال پیش از سال ۱۹۴۸ میلادی که با توطئه جهانی انگلیسی و بعدها با امتداد این توطئه جهانی از سوی آمریکا نقشه سیاسی جدیدی برای زخم نمودن پیکر جهان اسلام طراحی شد.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: به تعبیر نخست وزیر سال‌های اول قرن بیستم انگلستان در آن سال‌ها او گفت همه آبراهه‌های راهبردی جهان در منطقه جهان اسلام واقع شده است و ذخایر زیرزمینی همان جاست و اگر جای پایی در آنجا نداشته باشیم باید قید سیادت و آقایی بر جهان را به هم بزنیم و از سیادت بر عالم چشم‌پوشی کنیم.

وی ادامه داد:، اما این عبارت کوتاه، شد فلسفه یک توطئه شوم برای جهان اسلام که مستکبران خنجر به نام رژیم جعلی صهیونیستی را در پهلو و پیکره جهان اسلام فرو بردند تا با ایجاد یک زخم ترمیم ناپذیر و یک سمبل امنیتی و سیاسی که امتداد سیاست‌های غرب در جهان اسلام است بتوانند بر این جغرافیایی از ثروت و موقعیت مسلط شوند و از آن روز تا به امروز سیاست‌های آمریکا، انگلیس و بخشی از کشورهای اروپایی حامی این توطئه بوده است.

سرلشکر سلامی صهیونیست‌ها، فلسطینی‌ها را از خانه‌هایشان آواره کردند و به جای آن حادثه جعلی هولوکاست را برجسته ساختند تا فلسفه‌ی مصنوعی برای جا دادن در قلب جهان اسلام پیدا کنند.

وی افزود: وقتی که انقلاب اسلامی ظهور یافت و خورشید امامت امام از افق ایران طلوع کرد، فلسطین حامی قدرتمند پیدا کرد. جهاد در فلسطین زنده شد و امام فرمودند اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود؛ این فقط یک عبارت ساده نبود بلکه نقطه آغاز یک سیاست بلند و راهبردی قوی و جدی بود.

سردار سلامی ادامه داد: این عبارت به قدرت و واقعیت تبدیل شد. در سطح هدف و آرمان و آرزو باقی نماند به نحوی که از ۷۴ سال پیش به این طرف با معماری آمریکا و مهندسی اروپا و کشورهای مرتجع عرب متحد آمریکا و رژیم صهیونیستی ۳۸ طرح برای حفظ بقای رژیم طراحی کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha